Od začátku roku 2016 bude GM bojovat o přízeň zákazníků na evropských trzích za pomoci svých značek Opel a Vauxhall. Chevrolet už nebude v hlavním prodejním segmentu zastoupen z důvodů náročného obchodního modelu a složité ekonomické situace v Evropě.
Chevrolet, čtvrtá největší globální automobilová značka
– se v západní a východní Evropě soustředí na prodej vybraných ikonických modelů, jako jsou např. Corvette a široké spektrum svých modelů bude nadále prodávat v Rusku a zemích Společenství nezávislých států. Tak dojde k posílení značek Opel a Vauxhall a zredukuje se složitý marketing zapříčiněný souběžným prodejem vozů značek Opel a Chevrolet v západní a východní Evropě. V Rusku a Společenství nezávislých států jsou značky jasně definované a odlišené, takže je vyšší i jejich konkurenceschopnost v jednotlivých segmentech.
Značka Cadillac
– která finalizuje plány expanze na evropském trhu, v průběhu nejbližších třech let posílí a rozšíří svoji prodejní síť v rámci přípravy na uvedení dalších nových produktů na trh.
Přijatá strategie koncernu GM Motors pro Evropu
– je přínosem pro všechny čtyři značky: Opel, Vauxhall, Cadillac i Chevrolet. GM bude profitovat z pozice silných značek Opel a Vauxhall a také z další expanze značky Cadillac. Zákazníci v Evropě budou moci kupovat automobily od výrazně definovaných značek koncernu GM a Chevroletu pak nová strategie umožní koncentrovat investice tam, kde skýtají největší příležitosti k růstu.
Chevrolet při dalším postupu
– bude úzce spolupracovat se svojí dealerskou sítí v západní a východní Evropě, tak, aby bylo zabezpečeno plné uspokojení požadavků stávajících zákazníků i v následujících letech. Chevrolet bude i nadále poskytovat všechny záruky, dodávat náhradní díly a servisovat vozy Chevrolet, a to samozřejmě i na vozy zakoupené od nynějška do konce roku 2015.
Většina vozů značky Chevrolet, prodávaných v západní a východní Evropě, se vyrábí v Jižní Koreji. Proto se GM bude ve svých korejských výrobních závodech soustředit na dosažení ziskovosti, snižování nákladů a maximalizaci prodejů automobilů – to bude pro Chevrolet cesta ke zlepšení hospodářských výsledků v rychle se měnícím globálním ekonomickém prostředí se silnou konkurencí.
General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) a partneři
– vyrábějí automobily ve 30 zemích světa. Koncern GM, jeho dceřiné společnosti a společné podniky prodávají automobily pod značkami Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Holden, Jiefang, Opel, Vauxhall a Wuling. Více informací o General Motors a jejich dceřiných společnostech (včetně společnosti OnStar, která je globálním lídrem v oblasti bezpečnosti a zabezpečení automobilů a informačních služeb) lze najít na http://www.gm.com.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií