A přesto jsou Transity pro výjezd záchranných hasičských sborů nesmírně důležité. Jako speciální vozidla v různých úpravách plní celou řadu podpůrných úkolů jak při samotném hašení požáru, tak i při vyprošťování zraněných či vyšetřování příčin a rozsahu živelné pohromy. Posádky Transitů jsou pochopitelně ve službě čtyřiadvacet hodin denně a během celého roku najezdí desetitisíce kilometrů. Jen na území Prahy vyjíždějí k požáru takřka dvacetkrát za den, což představuje 7200 zásahů ročně! Vedení Hasičského záchranného sboru si nemůže technické parametry a spolehlivost Transitů vynachválit. Transity je při výjezdu ještě ani jednou nezklamaly, a to již některé vozy dnes mají najeto přes sto tisíc kilometrů. Všechna vozidla jsou přitom vybavena vznětovým motorem a jak jsme se tak mohli projít vozovým parkem, jsou mezi nimi nejrůznější speciály včetně minibusu pro svoz požárníků, zásobovacího vozu, pojízdné dí1ny a takzvaného „er-zet-áčka“ – rychlého zásahového automobilu vybaveného hydraulickým vyprošťovacím zařízením Amkus. Již dnes se ovšem Hasičský záchranný sbor těší na Transity nové generace, které by jim měly ještě více ulehčit již tak namáhanou a nebezpečnou práci.
Svět Fordu léto 2002
Aktuální informace najdete na
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.