Atraktivní automobilové koncepty i předměty denní potřeby, ovšem v originálním výtvarném pojetí, představil nedávno ve španělské Barceloně Walter de´Silva, renomovaný šéfdesigner automobilky SEAT i celé skupiny Audi Group koncernu Volkswagen.
Výstava, konaná v rámci Mezinárodního roku designu, který na letošek vyhlásila katalánská metropole Barcelona, byla umístěna do unikátních prostor pavilonu Mies van der Rohe. Návštěvníci mohli bezprostředně posoudit do jaké míry se automobilový design prolíná i do osobního života a umělecké tvorby světově uznávaného designera. „Design je můj život a velká láska, a to platí jak pro můj profesní, tak pro soukromý život,“ vyznává se Walter de´Silva. „Miluji design, automobily a moře. A v Barceloně jsem našel všechny tyto své tři lásky v dokonalé symbióze.“
I když výstava mapuje především pocity a emoce designera v jeho soukromé tvorbě, pojal ji Walter de´Silva i jako hold španělské automobilce SEAT. Pojmenoval ji totiž „autoemoción“, což je slovní hříčka, jasně odkazující na firemní slogan automobilky SEAT „auto emoción“. „Jde o mé vnitřní cítění a emoce. A výraz „auto“ v určitém významu znamená „vlastní“,“ vysvětluje designer.
Walter de´Silva dokazuje, jak blízko k sobě může mít styling předmětů denní potřeby – stačí porovnávat designerské detaily atraktivního konceptu SEAT Tango a třeba originální stolní lampičky.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií