Všech deseti závodů německého šampionátu dvoulitrových automobilů superturismo se v roce 1999 zúčastnil Václav Nimč s vozem Opel Vectra. Celou sezónu bral jako poznávací s tím, že se letos pokusí zaútočit na co nejlepší výsledek. Jenže mezitím německé STW „zkrachovalo“ a loni třetí ryzí soukromník přemýšlí, co dál. Vozy superturismo totiž mohou dnes startovat pouze v Anglii a letos poprvé také ve vypsaném seriálu EURO – STW, který se uskuteční na šesti okruzích v Itálii a po jednom závodě ve Francii, Rakousku, Slovinsku a 17. září také v Brně.
„Původně jsem si myslel, že bych tenhle seriál zkusil, ale většina podniků se jede moc daleko a já si nemůžu dovolit na dlouhou dobu opouštět firmu. Možná bych zkusil třeba dva závody, ale všechny určitě ne. Navíc se zde nebude vyplácet startovné jako v Německu, čímž se náklady na závody dost podstatně snižovaly. Vidím to tak, že si dám letos pausu a jen tak abych nevyšel ze cviku, se svezu na dvou nebo třech čtyřhodinovkách, které se mají jet v Brně. A budu čekat, jak se situace v Německu vyvine a jestli by třeba nebyla nepřesrok šance zkusit DTM“, říká pětačtyřicetiletý Václav Nimč.
Budoucnost cestovních automobilů třídy superturismo vzali do rukou Italové a pod patronací FIA uspořádají už zmíněný evropský seriál EURO – STW, v němž by se měla představit minimálně dvacítka jezdců z Itálie, Německa a Francie s vozy Alfa Romeo, BMW, Audi, Honda, Opel a Peugeot. Vyloučen není ani start Slováka Andreje Studeniče, který loni udělal s Audi quattro v Německu velice dobrý dojem. Každý závod budou tvořit dvě jízdy na 45 minut rozdělené desetiminutovou pausou. K favoritům patří tovární vozy Alfa Romeo řízené Larinim a Giovanardim.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií