Magazín Volva V-Style zvítězil ve třech kategoriích, a to v kategorii „Nejlepší Zákaznický magazín“, „Nejlepší titulní stránka“ a „Nejlepší obrazová výbava“. V-Style vytváří a vydává pro Českou republiku společnost Volvo Auto Czech ve spolupráci s agenturou Boomerang Publishing, autorem grafické úpravy je Radek Rytina. První číslo vyšlo v březnu roku 2001.
O zlatém středníku
Zlatý středník je pořádán PR Klubem ČR ve spolupráci s Marketingovým klubem ČR, Českou marketingovou společností a Asociací public relations agentur za podpory časopisu Strategie. Soutěží se v kategoriích Nejlepší interní časopis, Nejlepší B2C časopis, Nejlepší B2B časopis, Nejlepší firemní profil, Nejlepší katalog zboží B2C a Nejlepší interní noviny. Kromě ocenění v rámci kategorií udělila porota i ceny Za nejlepší titulní stranu, Za nejlepší grafickou úpravu a Za nejlepší obrazovou výbavu.
Soutěž se týká firemních tištěných periodik a neperiodik určených k reprezentaci či prezentaci výrobků zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Může se jí zúčastnit jakákoliv společnost působící v České republice, která vydává publikace dle stanovené nomenklatury, či agentura nebo jiná třetí osoba, která takové publikace zpracovává pro společnost působící na tuzemském trhu.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas