Třetí sezónu se devítidílného seriálu EP zúčastňují pravidelně dva naši jezdci – Arnošt Neubauer s Porsche 911 a František Čečil s Hakarem. Na „Ústeckou 21“ si s nimi přijelo změřit síly dalších devět zahraničních jezdců z Itálie, Rakouska, Německa a Švýcarska.
Nejvíce se dařilo Švýcaru Walteru Paulimu, který s vozem Renault Alpina 1300 zvítězil před Gregorem Frotschem z Rakouska jedoucí s Mini Cooperem a svým krajanem Ueli Eisenhutem s Lotusem XL. Hned za nimi skončil Arnošt Neubauer po souboji s Aumüllerem (Simca Abarth 2000), Siegmannem (Triumph RT4) a Sambou (Alfa Romeo).
Jen pro zajímavost Pauli obsadil mezi českými historiky šestou příčku, když před ním skončily dva monoposty formule Škoda a dva spidery MTX 2-01.
A jak dopadl domácí šampionát? V kategorii K3 jednomístných závodních vozů nad 1150 ccm bylo v obou závodech stejné pořadí – 1. Evžen Majoroš (MTX 1-02), 2. Petr Tykal, 3. Aleš Nestrojil (oba MTX 1-03). Nejvíce zastoupená skupina K2 nad 1300 (vozy kategorie GT, GTS, sportovní prototypy, závodní vozy a tuzemské cestovní vozy) je vždy soubojem Jaroslava Práška se spiderem Škoda Baghira s novopackým „klanem“ rodiny Vondráků se spidery MTX a Škodou 1000 B5. V sobotu byl po odstoupení Práška nejrychlejší Petr Vondrák před Martinem, Zdeňkem (MTX 2-03) a Pavlem (Š 1000 B5). Za nimi skončili Martin Jerman s překrásně renovovanou Škodou 2000 a Zdeněk Hajdůšek s Tatrou 603 B5.
V neděli se už radoval z vítězství Jaroslav Prášek, který navíc mezi soudobými automobily obsadil s veteránem osmou příčku. A do první desítky se vešel ještě Petr Vondrák s MTX 2-01, který v K2 skončil druhý před před Zdeňkem, Martinem a Pavlem. Také na dalších místech bylo pořadí stejné jako v sobotu.
Značné oblibě se těší také kategorie cestovních vozů K1 nad 1300, zvláště zásluhou několika pěkně udržovaných BMW 2002. Sobotní vítěz Břetislav Ševčík musel v neděli odstoupit pro technickou závadu, a tak si pro zlatý věnec dojel Jaroslav Straka, druhý v sobotu. Oproti sobotě si také o příčku polepšil druhý Jiří Sedláček. Celkem do Ústí nad Orlicí zavítalo pětatřicet historiků, což je docela slušné číslo.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií