V roce 2013 bylo ve světě zaregistrováno 93 841 vozidel Renault Captur: podle posledních registrací se Captur nachází na prvním místě v Evropě před konkurenčními modely 2008 a Juke.
Z 327 Capturů prodaných na českém trhu
– si 60% klientů vybralo Captur v nejvyšší výbavě Dynamique 120 EDC s dvouspojkovou automatickou převodovkou (nyní Intens). Téměř 25% klientů v České republice upřednostnilo novou motorizaci 1,2 TCe s převodovkou EDC a přes 60% zákazníků odjelo ze showroomů s vozem s dvoubarevnou karoserií.
Zdeněk Grunt, ředitel zastoupení Renault ČR, a.s. zdůraznil:
„Model Renault Captur je vedle nového Clia prvním reprezentantem nového designérského směru značky. O tom, že svůj cíl – zaujmout na první pohled – více než splnil, svědčí jeho obchodní úspěch v celé Evropě Českou republiku nevyjímaje. Získaný titul “Městské auto roku 2014” v hlasování 35 000 čtenářů motoristických časopisů dokazuje, že se jeho styl se u nás líbí. Tento model nám přenesl velký zájem u klientů, kteří zatím o značce Renault vůbec neuvažovali. Je to pro nás velký příslib do budoucnosti.“
Nový Crossover Renault Captur
– s plynulým designem zvýrazňují svalnaté proporce: velká kola, zvýšená světlá výška, větší rozchody kol. Spojení vozu typu MPV, SUV a hatchbacku – to je crossover v podání firmy Renault. Renault Captur nabízí také velkou míru personalizace. Se svou nabídkou dvoubarevných karoserií, barevnými disky kol z lehké slitiny, mnoha variantami čalounění interiéru a tématickými grafickými prvky odráží Captur nejrůznější osobnosti a touhy.
Crossovery na trhu
– v segmentu B tvoří velmi mladý trh, který vzniknul v roce 2010 s příchodem významného aktéra: vozu Nissan Juke. Na evropském trhu nyní představují crossovery 8 % segmentu malých vozů (segment B). Segmentu dominují ze 74 % hatchbacky, zatímco jednoprostorové vozy představují necelých 11 % a vozy kombi o něco více než 5 %. Kupé a kabriolety zaujímají společně zbylá 2 %.
V Evropě představovaly v roce 2012 crossovery roční objem 257 000 vozů. V roce 2013 se podíl crossoverů téměř zdvojnásobit na 14 %. Uvolňovat terén by jim měly po deseti letech úspěchu právě jednoprostorové vozy. Crossover má silnou osobnost – je to koncept schopný splnit potřeby mladých rodin i svobodných „singles“ a zdá se, že má slibnou budoucnost.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.