Značka Hyundai rozšiřuje tak svoji nabídku vozů v segmentu B a uvádí na trh novou karosářskou variantu modelové řady i20.
Třídveřový model, který měl světovou premiéru v březnu 2009 na autosalonu v Ženevě, nabídne v porovnání s konkurencí za atraktivnější ceny vyšší úroveň výbavy a hospodárnosti.
Třídveřová varianta i20 doplňuje uvedené pětidveřové hatchbacky z ledna letošního roku. V nabídce je ve čtyřech stupních výbavy – Classic, Classic Plus, Comfort a Style, z nichž všechny představují velmi konkurenceschopnou nabídku.
Celkovou přitažlivost vozů i20 zvyšuje bezpečnostní výbava, která představuje špičku ve své třídě, což začátkem letošního roku potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti typu i20 v nezávislých testech organizace Euro NCAP. Jak je patrné ze standardní výbavy, je bezpečnost pro značku Hyundai rozhodující prioritou. Airbag řidiče, airbag spolujezdce, přední boční airbagy a okenní airbagy pro přední a zadní sedadla, ABS + EBD, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech nechybí u žádné z variant.
Kromě bezkonkurenčního poměru hodnota/cena nabízí model i20 svým majitelům také velmi nízké provozní náklady, a to díky velmi příznivé spotřebě a nízkým emisím CO2. Zřejmě nejprodávanějším motorem se stane zcela nový zážehový čtyřválec ‘Kappa’, který dává při zdvihovém objemu 1,2 litru největší výkon 57,2 kW/78 k. Tato pohonná jednotka je lehčí a hospodárnější, než jsou motory klíčových konkurentů. Emise CO2 motoru Kappa s hodnotou jen 124 g/km jsou až o 15 g/km nižší než u většiny konkurentů a spotřeba v kombinovaném režimu je pouze 5,2 l/100 km.
Hyundai i20 zůstává na vrcholu své třídy i ve verzi se vznětovým motorem vlastní konstrukce. Zdvihový objem 1,4 litru u tohoto vznětového motoru postačuje k dosažení velmi slušného výkonu 55 kW/75 k. Ještě působivější jsou ovšem hodnoty emisí CO2 116 g/km a kombinovaná spotřeba nafty 4,4 l na 100km.
Majitelé třídveřových modelů i20 budou rovněž těžit z výhod pětileté záruky, kterou Hyundai poskytuje na tento model bez omezení počtu ujetých kilometrů.
Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, poznamenal: „V této obtížné finanční situaci hledají spotřebitelé stále víc značku, které mohou důvěřovat. Očekávají, že jim nabídne spolehlivá a kvalitní vozidla za dostupné ceny. Hyundai se v Evropě stává stále více uznávanou značkou, která tyto základní požadavky plní, a třídveřová verze i20 obohacuje naši silnou produktovou řadu kompaktních a hospodárných vozů, navržených speciálně pro evropské řidiče. Výhoda lepšího poměru mezi výkonem a cenou v porovnání s konkurencí přispívá k dalšímu růstu našeho podílu na trhu.“
Společnost Hyundai dosáhla během prvních pěti měsíců roku 2009 tržního podílu v Evropě ve výši 2,3 % oproti 1,7 % ve stejném období minulého roku.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.