„Letošní sezóna nám vyšla skutečně skvěle – auto kromě běžného ladění šlapalo jako hodinky a v týmu vše běželo také bez nejmenších problémů,“ pochvaloval si spokojený jezdec po posledním závodě v Rijece. Ze zpočátku vyrovnaného jezdeckého pole Středoevropské zóny, ve kterém startovaly vozy Audi, Nissan Primera, Ford Mondeo, BMW či Alfa Romeo, se v závěru sezóny oddělilo trio favoritů Venc (Audi), Studenič (Audi) a Košutic (BMW), kteří si také nakonec rozdělili medaile.
Pro letošní mistrovský titul si Josef Venc dojel za volantem nového Audi A4 quattro. „Auto má výrobní číslo ST31 a je to vůbec poslední čtyřkolka, kterou u Audi Sport v Ingolstadtu vyrobili. Snad i diky tomu je prošpikované nejlepší technikou a na trati to bylo znát,“ tvrdí Venc. Jeho vůz byl o 30 kg lehčí než loňský model, výkon motoru se pohybuje kolem 220 kW.
Po loňském zisku prvního titulu mistra Středoevropské zóny se Venc netajil tím, že by rád pro letošek vyzkoušel Audi A4 s pohonem přední nápravy. „U Audi Sport se ale nakonec vzhledem k charakteru tratí ve Středoevropské zóně rozhodli pro čtyřkolku. Ta je totiž výhodnější na pomalejší tratě, na kterých se zóna většinou jezdí,“ tvrdí Josef Venc.
Kde hledat kořeny úspěchu Josefa Vence? Sportovní komentátoři, kteří jeho tažení za letošním titulem pečlivě sledovali, se vzácně shodují: Výborný jezdec a skvěle připravené auto! O jezdeckém umění Josefa Vence nejlépe svědčí dlouhý výpis jeho sportovních titulů a ocenění. A jeho Audi? To na závodních tratích opět – tentokrát doslova – potvrdilo známé heslo své stáje: Náskok diky technice. Náskok, díky kterému vídal Josef Venc cílový praporek jako první.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií