Tomáš Pospíšilík s Lukášem Vyoralem s vozem Peugeot 208 R2 cíl Rallye Šumava nakonec neviděli, přesto při své premiéře zanechali dobrý dojem

Na své konto si dokonce při premiérovém startu připsaly i dva nejrychlejší časy v šumavských rychlostních zkouškách.

1Peugeotsport800

Junioři týmu Peugeot Sport Česká republika, Tomáš Pospíšilík a Lukáš Vyoral

– si při 50. Rallye Šumava, která se v pátek a v sobotu uskutečnila na Klatovsku, odbyli svou premiéru se soutěžním vozem Peugeot 208 R2. Mladá posádka začala přesně podle pokynů a předpokladů a během celé soutěže zajížděla konzistentně časy mezi těmi nejlepšími ve skupině 6.

Tomáš s Lukášem v pátek večer odevzdávali svůj Peugeot 208 R2 do uzavřeného parkoviště na druhém místě ve třídě 6 se ztrátou 53,7 vteřiny na vedoucí pozici ve třídě. Největší díl z této ztráty pramenil z chyby, kdy v pátek v podvečer probrzdili jedno z odbočení a museli couvat. Před druhou etapou tak panoval v týmu optimismus a odhodlání zkoušet pomalu zrychlovat. V deváté rychlostní zkoušce se Tomášovi s Lukášem podařilo zajet nejrychlejší čas, ale to byl ten poslední výsledek, který si posádka týmu Peugeot Sport Česká republika při 50. Rallye Šumava připsala. V následující rychlostní zkoušce totiž přišla chyba, při které zůstal Peugeot 208 R2 ležet na břiše mimo silnici a posádka nebyla schopná jej vyprostit zpět. Slibně rozjetou soutěž tak museli mladíci opustit nedaleko před jejím cílem. I přesto ale junioři týmu Peugeot Sport Česká republika zanechali dobrý dojem.

Tomáš Pospíšilík, jezdec týmu Peugeot Sport ČR:

„Bohužel tři rychlostní zkoušky do cíle jsme se ocitli mimo trať s poškozeným předkem vozu a nebylo již možné dál pokračovat. Bylo to v technické pasáži, které předcházel rychlý nálet. Měli jsme chybu v rozpisu a auto už se mi nepodařilo zastavit. Do té doby jsem byl ale s průběhem soutěže spokojený. Postupně jsem si zvykal na auto a postupně jsem jej více a více využíval. Šli jsme pomalu nahoru a postupně jsme zrychlovali. Bohužel, nevyšlo to až do cíle a z toho jsem pochopitelně zklamaný. Z nového auta mám ale dobrý pocit a byla to dobrá volba pro další sbírání zkušeností. Teď je v nejbližším plánu start s Peugeotem na Rallye Český Krumlov, na kterou se moc těším a věřím, že se nám tam s Peugeotem povede lépe.“

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

Poté, co značka Peugeot prodala v roce 2019 téměř 274 000 lehkých užitkových vozů a dosáhla tak rekordu, zintenzivňuje svoji ofenzívu v těchto segmentech a činí další krok k elektrifikaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V Argentině byla zahájena sériová výroba vozu nový Peugeot 208

V Argentině byla zahájena sériová...

První vůz vyráběný po dokončení velké přestavby továrny v El Palomar (Argentina). Tento výrobní závod se nyní řadí mezi nejvíce inovativní podniky skupiny PSA. První vůz postavený na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot slaví 210. narozeniny

Peugeot slaví 210. narozeniny

210 let odvahy, inovací a nadšení Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot v ČR přechází na WLTP

Peugeot v ČR přechází na WLTP

Definice protokolů NEDC a WLTP Protokoly NEDC a WLTP mají stejný cíl: měřit u nového vozidla regulované emise znečišťujících látek (CO / HC / NOx / částice), emise CO2 a spotřebu...