Peugeot 207 R CUP, představený v březnu tohoto roku na ženevském autosalonu, předurčil podobu vozu 207 Super 2000.
Dne 16. května byl speciál 207 Super 2000 poprvé představen v prostorách ve Vélizy pod dohledem Bruna Famina, technického ředitele Peugeot Sport, a Bertrand Vallata, vedoucího projektu 207 Super 2000. Po oficiální prezentaci se speciál pustil do zdolávání prvních zkoušek na dvou typech povrchů : nejdříve na šotolině a následně na asfaltu.
„Nejprve ukázal Peugeot 207 Super 2000 vynikající míru spolehlivosti na šotolině a o několik týdnů později ji potvrdil i na asfaltu. Jsme teprve na začátku vývoje, nicméně všichni zkušební jezdci, kteří se vystřídali za volantem vozu, byli spokojeni s jeho jízdním projevem i výkony“, prozrazuje Bertrand Vallat. Po celou dobu této vývojové fáze se budou ve voze střídat Bryan Bouffier, Sebastian Lindholm a Gilles Panizzi.
Peugeot 207 Super 2000 bude k dispozici pro klienty a filiálky za účelem účasti na jejich národních šampionátech.
Technické parametry Peugeotu 207 Super 2000:
Motor: čtyřválcový se 16 ventily uložený příčně vpředu s objemem válců 1998 cm3. Vstřikování Magneti Marelli. Výkon 280 k při 8500 ot/min, maximální točivý moment 250 mN
Pohon: všech kol
Spojka: dvoukotoučová
Převodovka: 6 stupňová sekvenční
Diferenciál: 3 diferenciály s autoblokací
Podvozek: Samonosná konstrukce + trubkové bezpečnostní oblouky, tlumiče Pseudo Mc Pherson tlumiče Peugeot
Brzdy: Brembo 4 písty
Řízení: Přímé s hydraulickým posilovačem
Kola: asfalt18 palců, šotolina 15 palců
Rozměry: Délka 403 cm, šířka 180 cm a rozvor 256 cm Minimální hmotnost 1100 kg asfalt / 1150 kg šotolina. Objem palivové nádrže80 l.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií