Nový model 911 GT3 bude v prodeji
– v Porsche Centrech společnosti Porsche Inter Auto CZ již od srpna 2013. Cena modelu je stanovena na 137 303 €. Společnost Porsche Inter Auto CZ je výhradní dovozce a prodejce vozů Porsche v České republice.
Zcela nový
– je motor, převodovka, karoserie, stejně tak jako podvozek – na vyšší úroveň se tak posunuje typický charakter a dynamika modelu 911 GT3.
- výkon: 475 k
- výkonová hmotnost: 3,0 kg/k
- zrychlení z 0 na 100 km/h: 3,5 s
- nejvyšší rychlost: 315 km/h
- čas dosažený na Nordschleife okruhu Nürburgring: 7:30 min
Technickou zajímavostí nové GT3 je u vozu značky Porsche poprvé použitý systém řízení zadních kol. K dispozici jsou též LED světlomety. Nové 911 GT3 si zachovává všechny své tradiční schopnosti pro použití na závodních okruzích, vyznačuje se ještě větší jízdní dynamikou, zlepšením praktičnosti a schopností nabídnout ještě více potěšení z jízdy.
Motor
Pro pohon nového 911 GT3 je použit plochý šestiválec boxer o objemu 3,8 litru s výkonem 475 k (350 kW) při 8250 1/min a dvouspojková převodovka Porsche Doppelkupplung (PDK). Samozřejmostí je pohon zadních kol. Šestiválcový motor po technické stránce vychází z jednotky určené pro model 911 Carrera S, sdílí s ním však pouze velmi málo částí. Zejména kliková hřídel, rozvody a mnoho dalších hlavních částí bylo navrženo nově nebo byly pro použití v modelu GT3 přizpůsobeny. Porsche vyvinulo speciálně pro tento typ titanové ojnice a kované písty. Provedené změny umožňují dosažení nejvyšších otáček 9 000 1/min.
Převodovka a podvozek
Speciálně pro tento model byla upravena také dvouspojková převodovka Porsche Doppelkupplung (PDK). Její charakteristika řazení je přímo odvozena ze světa automobilových závodů a řidiči tak přináší zlepšení dynamiky a jízdních výkonů.
Vůbec poprvé Porsche používá aktivní řízení zadních kol, které významně zvyšuje přesnost ovládání a dynamiku v příčném směru. V závislosti na rychlosti jízdy se zadní kola natáčejí buď ve směru, nebo proti směru zatočení předních kol. Tím se dosahuje zlepšení stability a zvýšení ochoty k zatáčení. Dalším novým modulem navrženým pro zvýšení jízdní dynamiky je diferenciál s elektronicky řízenou svorností, stejně tak jako dynamické aktivní závěsy motoru. U nově vyvinutého podvozku lze nastavit světlou výšku, sbíhavost i odklon. Kontakt s vozovkou zajišťují nová hliníková 20palcová kola s centrálními maticemi.
Karoserie a design
Model 911 GT3 jako svůj základ využívá lehkou, avšak velmi tuhou karoserii aktuální generace modelu 911, která je vyrobena z kombinace oceli a hliníku. Samozřejmě disponuje nově vyvinutými díly na přídi a zádi vozu. V zadní části je model 911 GT3 o 44 mm širší než 911 Carrera S. Dalším rozpoznávacím znakem je pevně umístěné velké zadní přítlačné křídlo. Tím nová 911 GT3 dosahuje příkladných aerodynamických vlastností s nižším odporem vzduchu a větším přítlakem.
Jízdní dynamika
Spojením všech nových řešení dosahuje nová 911 GT3 nových horizontů v oblasti jízdní dynamiky. Při maximálním zrychlení je tento model schopen z 0 na 100 km/h zrychlit během 3,5 s a rychlosti 200 km/h dosáhnout za méně než 12 sekund. Nejvyšší rychlosti 315 km/h se dosahuje na sedmý převodový stupeň nově navržené dvouspojkové převodovky PDK. Neméně pozoruhodný je výkon dosažený na Nordschleife okruhu Nürburgring. Nová 911 GT3 jej projela za 7 minut a 30 sekund.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”