Světové premiéry modelu se zúčastnilo téměř 300 novinářů a 700 zástupců sítě.
Značka Peugeot působí na čínském trhu necelých 5 let. V kumulativním součtu však již překročila hranici 410 000 prodaných vozů a v roce 2009 dosáhla nárůstu svých prodejů o 44% oproti předcházejícímu roku.
Po úspěšném získání pozic v segmentu M1 s modely 307 sedan a 307 hatchback, kterých bylo celosvětově vyrobeno 3 522 800 vozů, zahajuje značka s novým modelem 408 DongFeng Peugeot další ofenzívu na čínském trhu.
Nový reprezentativní sedan, uzpůsobený požadavkům čínských zákazníků, posílí produktovou řadu Dong Feng Peugeot v segmentu M1, pokrývajícím více než 45% celkového automobilovém trhu. Nový DF Peugeot 408 by měl značce Peugeot v roce 2010 umožnit 30% zvýšení prodejních objemů v porovnání s rokem 2009 a dvojnásobně předstihnout předpokládaný nárůst trhu.
Tento sedan se zvýšenou architekturou byl navržen a sestrojen v rámci spolupráce Design center Peugeot v Evropě a v Číně a splňuje 3 záměry :
- Ztělesňuje moderní charakter značky Peugeot;
- Zaručuje maximální bezpečnost;
- Nabízí bezkonkurenční prostornost a obyvatelnost.
Model 408 ctí logiku názvosloví značky Peugeot
Číslice 4 v názvu modelu má souvislost s rozměry vozu (4,68 m) a jeho pozicí v segmentu rodinných sedanů vyšší střední třídy. 0 uprostřed je spojovacím článkem a ukazuje na příslušnost ke značce Peugeot a číslice 8 vyjadřuje poslední generaci vozu.
Toto označením předurčuje modelu 408 místo v současné modelové řadě Peugeot a na čínský trh uvádí sérii vozů poslední generace s číslem 8.
Dong Feng Peugeot 408, výsledek joint-venture mezi PSA Peugeot Citroën a čínskou skupinou DFM. Vůz se vyrábí v závodě Wuhan v čínské provincii Hubei. Jeho ambicí je stát se jednou z hlavních referencí na trhu, přičemž jeho roční prodejní cíl čítá 100 000 vozů.
Peugeot
Peugeot je jedinou značkou na světě, která nabízí služby globální mobility s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení náročnosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů a stal se 1. francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a 10. v celkovém žebříčku. 50% vozů Peugeot prodaných ve světě má emise CO2 nižší než 140 g/km. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz i0n, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě zavádí svou novou nabídku kompletní mobility, službu Mu by Peugeot.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií