Důležité je, že integrace hybridního systému do modelu Jazz Hybrid neměla vliv na prostor v interiéru – podlaha zavazadlového prostoru zůstala zachována ve stejné výšce jako u současných modelů Jazz s motory 1.2 a 1.4.
Baterie IMA a řídicí jednotka byly zabudovány pod podlahu zavazadlového prostoru, což umožnilo zachování jeho objemu (nad podlahou) 300 litrů a také sedadel „Magic Seats“, která se sklápějí stejným způsobem, jako u nehybridní verze. Díky tomu lze sedadla sklopit a vytvořit tak prostor s překvapivým objemem 831 litrů se zcela rovnou podlahou. Alternativně je možné zvednout sedáky směrem vzhůru a do vozidla umístit vyšší předměty.
Hybridní motor a řídicí systém IMA jsou stejné jako u hybridních modelů Insight a CR-Z, čímž je zajištěna prověřená spolehlivost této důležité technologie. Po téměř dvou desetiletích vývoje a 10 letech prodeje se systém IMA od společnosti Honda potvrdil jako flexibilní a spolehlivá technologie. Dnes toto řešení s kombinací nízké spotřeby a nízkých emisí v každodenním provozu používá přes půl milionu vozidel.
Model Jazz Hybrid bude vybaven stejným 1,3-litrovým motorem i-VTEC jako hybridní Honda Insight. I přes větší celkovou výšku a tvar karoserie navržený s ohledem na co největší flexibilitu se nový vůz bude podle interních testů společnosti Honda vyznačovat podobnou hodnotou emisí CO2 – 104 g/km. Podobně jako modely Insight a Civic Hybrid, také Jazz Hybrid může být za určitých podmínek při nízkých a středních rychlostech poháněn pouze elektromotorem, což přispívá k hodnotě kombinované spotřeby pouhých 4,4 l/100 km.
Prodej modelu Jazz hybrid bude na některých evropských trzích zahájen počátkem roku 2011, ceny, úrovně emisí po homologaci a úplné specifikace budou oznámeny s předstihem.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií