Pro blížící se zářijový Mezinárodní autosalon IAA ve Frankfurtu nad Mohanem si Ford připravil skutečnou lahůdku: designérskou studii Visos. Odvážná studie ilustruje poslední designérské trendy u Fordu. Odborníci naznačují, že by mohlo jít o jeden z nejpozoruhodnějších projektů, který kdy Ford představil.
Ve Visosu předvedeme veřejnosti koncept, který je pro nás mimořádně důležitý,“ tvrdí Chris Bird, ředitel Ford of Europe zodpovědný za design. „Zadali jsme našim designérům úkol, aby vyvinuli model, který bude nejenom zhmotňovat jejich postoje, pocity a vášeň pro automobily, ale který bude zároveň jasně naznačovat, jakým způsobem se bude nadále vyvíjet designerský jazyk Fordu.“
Výsledkem snažení týmu designérů je studie nazvaná Visos. Jde o čtyřmístný sportovní automobil luxusní kategorie, který je doslova nabitý nejmodernějšími technologiemi. Zcela evidentně tento prototyp naznačuje další směřování značky Ford v Evropě. Koncept Visos se veřejnosti poprvé oficiálně představí v září na Mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.
„Design prototypu Visos je velmi dramatický. Jeho tvůrci se v řadě karosářských detailů nechali inspirovat některými výjimečnými modely bohaté Fordovy historie,“ vysvětluje Chris Bird. „V žádném případě však nejde o „retro-design“, nýbrž spíše o využití těch prvků a postupů, které vyvolávaly v minulosti nejsilnější emoce. V novém dynamicky futuristickém balení pak tyto atributy dodávají konceptu Visos na atraktivitě. Mohu potvrdit, že každý, kdo jej už viděl, byl skutečně nadšený.“
Ford Visos se profiluje jako prostorný, výkonný, luxusní a přizpůsobivý automobil. K jeho osobitým prvkům patří např. originálně pojatá palubní deska nebo možnost přizpůsobit práci motoru i interiér tak, aby vše odpovídalo individuálním požadavkům různých řidičů.
„Tento prototyp jasně dokazuje umění našich stylistů vytvářet silně emotivní kontakt se zákazníky,“ říká Derrick Kuzak, vicepresident Ford of Europe zodpovědný za vývoj nových modelů. „Pro členy našeho mladého designérského týmu šlo nejen o skvělou příležitost svobodně vyjádřit vlastní vize a představy o budoucnosti automobilu jako takového, ale i o směřování naší značky.“
„Fordův stylistický trend posledních let „New Edge“ se ukázal jako mimořádně účinný nástroj při vytvoření konzistentního designu celé naší modelové škály,“ dodává Derrick Kuzak. „Na studii Visos si chceme především ověřit reakce potenciálních zákazníků, díky kterým se budeme lépe orientovat při vývoji modelů Ford příštích generací.“
Název „Visos“ dává najevo, že designérský tým automobilky Ford chtěl vytvořit něco, co překračuje horizont současnosti a naznačuje možnosti dalšího vývoje značky Ford i jejich budoucích modelů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů