„Stotřicítky“ ozdobou rallysprintu

Volný závod v rallysprintu historických automobilů Motor Classic Rallysprint pořádá ve dnech 29. a 30.června veteránský nadšenec ing.Ivan Pistulka v okolí Vlašimi.

Druhý ročník Motor Classic se pojede jako dvouetapový volný podnik, kterého se mohou zúčastnit nejen historická vozidla, ale zároveň je vypsaná i kategorie soudobých soutěžních automobilů. Mezi osmi desítkami přihlášenými posádkami najdeme pochopitelně i účastníky rallye pravidelnosti historiků.


„Stotřicítky“ ozdobou rallysprintu

Soutěž dlouhá 350 km startuje z vlašimského náměstí v pátek 29.června v půl páté odpoledne a hned na úvod čeká posádky na parkovišti místního koupaliště tzv. zkouška stálosti výkonů. Tuto zkoušku pak musí absolvovat ještě před cílem první etapy, přičemž musí dosáhnout shodného času jako v úvodu. Podobná zkouška bývala specialitou legendární Rallye Vltava s tím rozdílem, že podruhé se jela až po absolvování celé soutěže, která tehdy měřila často více než dva tisíce kilometrů.

V první etapě Motor Classic jsou na programu čtyři zkoušky na dvou úsecích, v sobotu od 9.00 hodin pak osm zkoušek na čtyřech úsecích. Dohromady měří dvanáct „erzet“ 140 kilometrů.


Ve sprintu historiků, do kterého je zatím přihlášeno 42 jezdců, uvidí diváci převážně vozy Škoda, ovšem mezi nimi bude i několik slavných modelů 130 RS, přezdívaných ve své době jako „Stratos východu“. Vedle nich najdeme ve startovní listině nejen oblíbená škodovácká kupátka, ale chybět nebudou ani Austin Mini, Ford Escort, Porsche 911, Renault 8 či Trabant 601. Takřka třicet posádek absolvuje rallyesprint současných vozidel.

Časový harmonogram:

I. etapa – pátek 29.6. 2001
Start Vlašim 16.30
RZ 1 Popovice – Bystřice 17.25
RZ 2 Divišov – Radošovice 18.00
RZ 3 Popovice – Bystřice 19.06
RZ 4 Divišov – Radošovice 19.41
Cíl Vlašim 20.17
II. etapa – sobota 30.6. 2001
Start Vlašim 9.00
RZ 5 Mířetice – Čechtice 9.15
RZ 6 Křivsoudov – Košetice 9.40
RZ 7 Zdislavice – Tehov 10.25
RZ 8 Trhový Štěpánov – Čechtice 10.50
RZ 9 Mířetice – Čechtice 13.15
RZ 10 Křivsoudov – Košetice 13.40
RZ 11 Zdislavice – Tehov 14.25
RZ 12 Trhový Štěpánov – Čechtice 14.50
Cíl Vlašim 15.25

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...