Skupina si stanovila tři strategické cíle:
– stát se globálnější, být o krok vpředu v oblasti služeb a produktů a posilovat svou provozní efektivitu. Jejím cílem je realizovat do roku 2015 celkem 50 % prodejů mimo Evropu, oproti 39 % v roce 2010.
Umístění budoucí výrobní továrny je ve fázi závěrečného posuzování.
Činnosti v Indii bude z Bombaje řídit generální ředitel pro Indii dr. Rajesh Nellore.
„Indie představuje strategický trh a tento nový provoz odráží naši ambici stát se globálnější značkou. Stejně jako v Číně budeme i v Indii nabízet vozy přizpůsobené očekáváním zákazníků,“ prohlásil člen správní rady a výkonný viceprezident pro Asii Grégoire Olivier.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.