Definované cíle jsou součástí Ekologické vize Honda (Honda Environmental Vision), která se zabývá nejdůležitějšími problémy dneška – změnami klimatu a problematikou výroby energií.
Současně s tím společnost Honda představila globální ekologický slogan, který přímo vychází z ekologického odkazu značky – „Modrou oblohu pro naše děti“.
Společnost Honda
– prosazuje své vlastní ekologické cíle a zavázala se k aktivní ochraně životního prostředí. V roce 2006 si firma dala za cíl snížit do konce roku 2010 globální emise CO2 související s provozem motocyklů, automobilů a strojů značky Honda o 10 procent v porovnání s hodnotami z roku 2000. V roce 2010 byl tento cíl u všech produktů splněn.
Nyní si společnost stanovila nový cíl:
– snížit do konce roku 2020 emise CO2 u všech svých globálních produktů o 30 procent v porovnání s hodnotami z roku 2000. Kromě snižování emisí CO2 v rámci výroby a dodavatelského řetězce se společnost Honda rozhodla posílit své úsilí v oblasti snižování emisí CO2 souvisejících s jejími provozními činnostmi. Dále společnost Honda posílí své aktivity zaměřené na vývoj nových technologií z oblasti řízení spotřeby energií, snižování emisí CO2 v rámci mobility i v rámci každodenních životů lidí.
Společnost Honda také představila globální ekologický slogan, který vyjadřuje její aktivní snahu o rozvoj ekologických technologií v celosvětovém měřítku. Pomocí tohoto sloganu se chce značka Honda stát lídrem v oblasti ekologických a energetických technologií.
Nový globální ekologický slogan a symbol budou používány v rámci interních i externích ekologických aktivit značky Honda i v rámci komunikace po celém světě.
Ekologická vize společnosti Honda:
- Naplnění „radosti a svobody mobility“ a „trvale udržitelného rozvoje, v rámci kterého si budou lidé moci užívat života”
- Globální ekologický slogan:
- Modrou oblohu pro naše děti
Vývojoví inženýři společnosti Honda, kteří v sedmdesátých letech minulého století pracovali na splnění požadavků tehdejší přísné emisní normy U.S. Clean Air Act, používali slogan “modrou oblohu pro naše děti” jako motto, které mělo zvýšit jejich pracovní odhodlání. Společnost Honda hodlá přenechat „radost a svobodu mobility nové generaci” (našim dětem), a proto chceme vytvořit trvale udržitelnou společnost, v níž si lidé budou moci užívat života (modrou oblohu). Tento slogan i nadále vyjadřuje odhodlání značky Honda splnit své ekologické závazky, které zůstávají i do budoucna jasně definovány.
Globální ekologický symbol:
Kruhové logo představuje zemi se sluncem a s modrou oblohou (čistým vzduchem), čistou vodu a svěží zelenou krajinu vyjadřující bohatství přírody, které je důležité pro vytvoření trvale udržitelné společnosti, v níž si lidé budou moci užívat života. Bílá linie uprostřed kruhu představuje cestu umožňující svobodu mobility, zatímco srdce vyjadřuje angažovanost a odhodlanost společnosti Honda v oblasti ochrany životního prostředí.
Další informace o ekologických závazcích a aktivitách společnosti Honda naleznete na internetových stránkách: http://world.honda.com/environment/
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií