- Prestižní titul Superbrands je celosvětově udělován v téměř 90 zemích na 5 kontinentech světa
- Superbrands je uznávanou nezávislou globální autoritou z Velké Británie v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek
- Skupina Auto Palace je jediným dealerem automobilů v ČR, který toto významné ocenění letos získává
- Udělení titulu Superbrands předchází vícekolové výběrové řízení včetně spotřebitelského průzkumu a závěrečného hodnocení odborné komise Brand Council
Skupina Auto Palace se poprvé ve své historii stala držitelem prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé konzistentní úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice.
Zisk významného ocenění Superbrands 2018 pro značku Auto Palace Group přichází ve stejné době, kdy tato dealerská skupina nedávno oznámila v mnoha parametrech rekordní ekonomické výsledky za rok 2017. Nejen těmito ekonomickými ukazateli, ale i množstvím kvalitně zacílených marketingových aktivit, se daří dlouhodobě budovat v ČR silnou značku Auto Palace Group, která je následně pozitivně vnímána svými zákazníky. V celkovém výsledku to poté přináší firmě výhodu před konkurencí, což u skupiny Auto Palace představuje na českém trhu až zdvojnásobení počtu prodaných vozů za posledních 5 let.
„Titul Superbrands charakterizuje prestiž, povědomí, pozitivní přijetí a preference koncovými zákazníky, kteří si s oceněnými značkami spojují kvalitu a pozitivní vlastnosti. Zároveň jsou to značky, které inovují nejen svůj produkt, ale přirozeně posilují také marketingovou komunikaci směrem ke své cílové skupině,” vysvětluje Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace Group a dodává: „Tohoto prestižního titulu si velmi vážíme a využijeme ho v široké škále komunikačních kanálů skupiny Auto Palace – od webu a sociálních sítí přes reklamní kampaně až po lokální vystavení ocenění v síti všech poboček naší dealerské skupiny na území ČR.”