Mezinárodní porota ocenila korporátní video ŠKODA jako nejlepší z 279 předložených snímků.
„V rámci Růstové strategie nabízí ŠKODA uchazečům možnost startu zajímavé kariéry, a to nejen v České republice,“ řekl Ing. Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA odpovědný za řízení lidských zdrojů. „Při hledání nových talentů i zkušených odborníků maximálně využíváme moderní komunikační nástroje tak, abychom uchazečům co nejvíce přiblížili možnosti, které práce ve firmě ŠKODA nabízí. K našim zaměstnancům přistupujeme individuálně. Respektujeme jejich zájmy a preference a snažíme se je maximálně podpořit v jejich osobních a odborném rozvoji.“
Marketingová komunikace Škoda Auto zaznamenala na festivalu Autovision úspěchy v kategorii „TV/Kino“, „WWW stránka“ a „Korporátní video“ a odnáší si tak celkem 3 zlaté medaile.
Porota ocenila netradiční ztvárnění kampaně, která poukazuje na nový dynamický směr a nastolenou Růstovou strategii ŠKODA. Česká automobilka již není jen tradičním stabilním zaměstnavatelem, v tuto chvíli představuje mezinárodní dynamickou společnost a atraktivního zaměstnavatele. Uchazečům o zaměstnání ŠKODA nabízí řadu zajímavých pozic v oblastech technického vývoje, plánování a řízení výroby, produkt-managementu či v nákupu a prodeji.
Aktuální nabídky volných pozic naleznete na www.zivotniprilezitost.cz
Vítězný video snímek najdete na: www.zivotniprilezitost.cz, www.employerforlife.com, Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=OIR5rCzepys&feature=player_profilepage
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů