Nejdelší cestu vážili obchodní partneři značky Škoda z Nového Zélandu (17.850 km).
Technicky náročná inscenace, perfektní logistika a v neposlední řadě i vystoupení dvou hvězd světového formátu – Anastacia a Tiësto, se postaraly o to, že nadšeným účastníkům akce v pražské O2 aréně naskakovala husí kůže.
„Škoda má velké plány a do roku 2018 chce prodávat minimálně dvakrát více automobilů než dnes. Chceme naše obchodní partnery z celého světa pro naše cíle nadchnout, chceme je emocionálně strhnout. Komunikace poštou, e-mailem, po Facebooku nebo Twitteru je důležitá, ale nemůže nahradit osobní kontakt a výměnu názorů mezi lidmi. Proto jsme uspořádali tuto akci – naživo, osobně. Chceme tak vyvolat potřebnou optimistickou náladu a vyslat jasný signál: Škoda stojí na počátku nové kapitoly své více než 110tileté historie“, vysvětluje předseda představenstva společnosti Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland motivy a cíl World Dealer Conference 2011.
Přípravy za účasti německých agentur VOK DAMS (Mnichov) a United Visions (Berlín) trvaly zhruba šest měsíců.
Perfektní průběh na místě zajišťovalo 1.500 techniků. Na přepravu technického vybavení bylo potřeba 70 návěsů, které mimo jiné přivezly např. pohyblivou konstrukci jeviště, kabely o celkové délce 15 km, 4 km traverz, 860 reflektorů, 480 reproduktorů, 350 vysílaček a velký počet výkonných počítačů o celkové kapacitě 100 terabytů.
Lahůdkou prezentace bylo horizontální rozdělení arény.
Pro účely prezentace Růstové strategie a budoucích vozů posloužilo jeviště o celkové ploše 3.200 m2 a promítací plátno o velikosti 480 m2. Jeviště se nenacházelo na parketu arény, jak je obvyklé, ale bylo instalováno několik metrů nad podlahou. Pomocí kolem umístěných ploch byla tedy hala horizontálně rozdělena. Po skončení show na pódiu se podlaha a část hlavního jeviště posunuly směrem vzhůru. Jako „mávnutím kouzelného proutku“ pak vznikl prostor pro večerní show. Za tímto účelem byla použita největší soustava motorů na světě, s celkem 440 samostatnými motory, které v tomto případě uváděly do pohybu scénu o celkové hmotnosti 40 tun.
Nevšední byl i večerní hudební program.
Americká popová hvězda Anastacia představila své skladby. Do varu pak publikum přivedla i nizozemská hvězda taneční scény Tiësto. Tento DJ, který byl britským časopisem Mixmag vyhlášen za „Největšího DJ všech dob“ hrál exkluzivně pro hosty setkání. Oba umělci svým vystoupení publikum doslova nadchli.
O dobrou pohodu hostů z celého světa se staralo 400 hostesek.
Byly k dispozici pro dotazy všeho druhu, uváděly hosty na svá místa nebo jim v případě potřeby vydaly jeden ze 4.500 deštníků. Rekordních dimenzí nabylo stravování. O chuťové buňky hostů se po 24 hodin denně staralo 312 číšníků a 96 kuchařů. V samotném cateringu bylo i s přípravou akce odpracováno celkem 17.400 hodin. Nabídka přitom měla mezinárodní charakter – zohlednit bylo nutno rozdílné kulturní složení účastníků. Catering, který byl po celou dobu setkání k dispozici, nabízel sedm různých kuchyní: českou, německou, čínskou, indickou, ruskou, středomořskou a arabskou; každá byla zastoupena šesti chody včetně vegetariánských jídel a dezertů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů