Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru

Škoda Auto představila pod heslem „The New Power of ŠKODA“ nový korporátní design a designovou studii naznačující nový směr značky.

Na letošním koncernovém večeru se představil také zvláštní facelift:

Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru
Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru
Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru

ŠKODA poprvé prezentuje nejdůležitější prvky svého nového firemního designu.

Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru
Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru
Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru
Škoda Auto včera v Ženevě zazářila na koncernovém večeru

Nový corporate design firmy se vyznačuje svěžestí a přesností. Ve smyslu evoluce osvědčených prvků se ŠKODA podrobila optické „omlazovací kúře” a vystupuje navenek jako ještě hodnotnější značka.

„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. ŠKODA je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. ŠKODA jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu”, podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. „ŠKODA se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna.”

Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga

– okřídleném šípu, který bude v novém provedení podstatně větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného okřídleného šípu se změní z dosavadní „přírodní zelené” na svěží zelenou „ŠKODA green”. Vnější části pak zdobí chromový vzhled.

Prostřednictvím designové studie nechává ŠKODA nahlédnout do budoucnosti tvarů svých vozů.

Ekonomické cíle, které si automobilka stanovila, vyžadují novou orientaci navazující na více než 110letou tradici firmy. Použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je pak logickým krokem. Designová studie dává tvar požadavkům růstové strategie jasně definovanými rysy, maximální pečlivostí a láskou k detailu.

Designová studie si vybírá charakteristické prvky designu značky ŠKODA a posouvá je směrem do budoucnosti. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu. Vysoká užitná hodnota při každodenním použití a výrazná variabilita interiéru jsou klasickými hodnotami značky, které jsou zde nově interpretovány v modernější podobě. Mřížka chladiče s decentně lesklým povrchem symbolizuje estetickou předlohu značky, když její jemné lamely připomínají napnuté struny harfy.

Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu.

Designová studie předznamenává další velký krok do budoucnosti společnosti ŠKODA. Její tvary jsou dynamické, podněcují fantazii pozorovatele, aniž by ho provokovaly, a umožňují nezkreslený pohled do budoucnosti automobilů z Mladé Boleslavi. Designéři a inženýři načrtli další cestu ve směru k budoucímu úspěchu. Tradiční česká značka k tomu má nyní ty nejlepší předpoklady, aby dosáhla svých náročných cílů: růstu s novým designem, plným napětí, při současném zachování osvědčených tradičních předností, jako je vysoká funkčnost, užitná hodnota a preciznost.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Enyaq překonal hranici 200 000 vyrobených kusů

Enyaq překonal hranici 200 000...

Škoda Auto dosáhla významného milníku v rozvoji své strategie e-mobility: celkem vyrobila již 200 000 vozů Enyaq a Enyaq Coupé. Jubilejním vozem se stal bílý Enyaq Coupé Sportline, který sjel z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vloni v Česku přibylo 6640 nových osobních bateriových elektromobilů

Vloni v Česku přibylo 6640 nových...

V České republice byl v roce 2023 zaregistrován historicky nejvyšší počet nových bateriových elektrických vozidel. Podle kategorií se jednalo o 6640 osobních vozidel, 353 lehkých užitkových...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizované modely Scala a Kamiq přicházejí na český trh ve verzi First Edition

Modernizované modely Scala a Kamiq...

Dvojice kompaktních modelů značky Škoda přichází v inovované podobě. České zastoupení automobilky pro tuto příležitost připravilo speciální nabídku vozů Scala First Edition a Kamiq First...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

Plzeňským zlatem do vedení poháru 2+

XVII. ročník Lak Racing Rallye Plzeň přinesl dramatický a divácky zajímavý souboj o celkové vítězství od první až do poslední rychlostní zkoušky. Jedním z jeho protagonistů byla posádka...