Program si klade za cíl neustálé zlepšování zdraví zaměstnanců, zvýšení jejich odpovědného přístupu k vlastnímu zdraví a tím snižování zdravotních absencí. Symbolicky byl projekt představen v den, který je celosvětově vyhlášen jako Den zdravé výživy.
Vyhlášením programu „Zdravá firma“ chce Škoda Auto jako zaměstnavatel pozitivně působit na snížení rizika obezity a chorob z toho vyplývajících jako jsou nemoci kardiovaskulárního systému, cukrovka, nemoci oběhové soustavy nebo rakovina. U svých zaměstnanců chce také dále snižovat riziko chřipek a dalších virových onemocnění a onemocnění dýchacích cest. Program „Zdravá firma“ má v neposlední řadě pozitivní dopad na celkové zlepšení zdravotního stavu a prodloužení délky aktivního života zaměstnanců.
„Zdravá firma“ se zaměřuje na 3 základní oblasti – podporu zdraví, zdravé stravování a snížení nemocnosti. V oblasti podpory zdraví je firma připravena sama přispívat k jeho zlepšování například zohledněním ergonomických zásad již při konstrukci vozu či zesílenou podporou odvykání kouření. Stěžejním bodem zdravého stravování bude zdůraznění energetických a dalších parametrů jídel, podpora zeleninových jídel a propagace konzumace ovoce. Snížení nemocnosti chce společnost dosáhnout zejména bezplatným očkováním a pokrytím zvýšené potřeby vitamínu C zejména v zimních měsících, s kterým má firma dobré zkušenosti, či nabídkami přípravků na zvýšení imunity pro pracoviště s dlouhodobě vysokou nemocností.
„Škoda Auto se snaží aktivně a dlouhodobě přispívat k vyšší kvalitě života svých zaměstnanců. Snižování nemocnosti ve Škoda Auto pomáhá zvyšovat naši konkurenceschopnost a domnívám se, že společným přispěním všech zaměstnanců jsme schopni naše současné dobré výsledky v této sféře ještě vylepšit.“, zdůraznil Martin Jahn.
Nemocnost ve Škoda Auto je v posledních letech více než dvakrát nižší ve srovnání s celorepublikovým průměrem a blíží se tak průměru zemí EU. V oblasti očkování proti chřipce bylo v roce 2005 očkováno téměř 25% zaměstnanců Škoda Auto, což je téměř třikrát více než je průměr České Republiky, který činí necelých 9%.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”