ŠKODA AUTO rozšiřuje své služby konektivity o nabídky podle aktuální polohy auta

  • Řidiči vybraných modelů značky ŠKODA budou na základě aktuální polohy svého vozidla dostávat přes infotainment nabídky šité na míru od řady partnerských společností
  • Služba Marketplace se právě spouští v České republice a následně vstoupí i na další trhy

ŠKODA AUTO přidává do svého komplexního portfolia konektivity další atraktivní službu: řidiči vozů vybraných modelových řad značky ŠKODA v České republice mohou využívat palubní infotainment k přístupu k různým výhodným nabídkám na základě polohy jejich vozu.

Od prosince v České republice budou moci řidiči několika
modelových řad značky ŠKODA využívat infotainment
svého vozu a získat tak výhodné nabídky založené na
poloze. Následovat budou další trhy.

Tyto služby, založené na spolupráci s různými partnery, vychází z aktuální pozice vozu a dalších parametrů, jakými jsou stav paliva v nádrži nebo počasí venku. Infotainment tak například v případě potřeby doplnění paliva zobrazí nejbližší partnerské čerpací stanice a jejich dostupné individuální výhodné nabídky a slevy. Na základě stejného principu mohou řidiči vozů značky ŠKODA zajet do automyčky, v budoucnu budou informováni i o speciálních nabídkách supermarketů, hotelů, restaurací a mnoha dalších partnerů.

Andre Wehner, Chief Digital Officer ŠKODA AUTO, uvedl: „Jako Simply Clever Company pro nejlepší řešení mobility činíme maximum, abychom zvýšili přínos pro zákazníky. To platí i pro naše nové služby založené na aktuální poloze vozidla. Již od samotného počátku spolupracujeme s mnoha zajímavými partnery, abychom našim zákazníkům mohli hned od začátku poskytnout širokou škálu lokalizovaných nabídek na míru – což jim zaručí nejlepší možnou zákaznickou zkušenost. Využití dat a jejich kombinace s atraktivními nabídkami nám dává možnost přinášet nové digitální služby našim zákazníkům.“

Jakmile se řidič zaregistruje do aplikace Marketplace,
program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus. Poté mu
sestaví nabídky na míru – přizpůsobené jízdní situaci, ročnímu
období nebo dokonce počasí.

Sebastian Lasek, vedoucí oddělení konektivity ve společnosti ŠKODA AUTO, dodal: „Vytvořili jsme zcela nezávisle vlastní, novou platformu pro nabídky založené na poloze auta. Je to příklad inovativních služeb konektivity, které jsme už schopni poskytnout našim zákazníkům tím, že plně využijeme stávající technologie a chytře je propojíme.“

Aplikace Marketplace upozorní zákazníky značky ŠKODA na speciální nabídky a slevy prostřednictvím infotainmentu. Pokud auto například potřebuje doplnit palivo, infotainment upozorní řidiče na nejbližší partnerskou čerpací stanici a její výhodné nabídky. Nabídka se objeví na hlavním displeji vozu a řidič ji dotykem prstu přijme. Palubní navigace následně vypočítá nejlepší trasu na místo, kde je nabídka k dispozici. Než tam řidič dojede, přijde mu na mobil email s čárovým nebo QR kódem. Ten uživatel naskenuje při placení a tím nabídku uplatní.

Pokud je třeba doplnit palivo do vozidla, informuje
infotainment řidiče o speciálních nabídkách
dostupných na nejbližší partnerské čerpací stanici.
Navigační systém tam poté řidiče přímo navede.

Jeden z partnerů, kteří se do projektu zapojili a umístili své nabídky do nového digitálního prostředí Marketplace, je síť čerpacích stanic OMV. Zákazníci zde budou moci čerpat řadu výhod – slevy na paliva nebo zvýhodněné nabídky na nápoje.

Když trasa vede kolem partnerské čerpací stanice či supermarketu, jsou řidiči vozu značky ŠKODA upozorněni na dostupné speciální nabídky, které jim umožní rozhodnout se spontánně, zda chtějí například zajet na svůj pravidelný nákup. Infotainment v nabídkách zohledňuje nejen údaje o vozidle, jako například stav paliva, nýbrž také další parametry, jako jsou souřadnice GPS a informace o počasí. Na základě toho budou uživatelům vždy poskytovány ty nejužitečnější individuální návrhy dle místa, kde se aktuálně nachází.

Pokud trasa povede kolem supermarketu, zapojeného do
programu, dostanou řidiči značky ŠKODA upozornění na
speciální nabídky, které jim umožní spontánně se
rozhodnout, zda chtějí například udělat svůj týdenní nákup.

Aplikace je už teď k dispozici v nejnovějších verzích infotainmentu vozidel modelových řad SCALA, KAMIQ, SUPERB, KAROQ a KODIAQ. Další modely budou následovat. Zákazník musí před použitím služby aktivovat ŠKODA Connect a zaregistrovat se na ŠKODA Marketplace. Jakmile se řidič zaregistruje do aplikace Marketplace, program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus, aby mu sestavil nabídky na míru. Do té doby budou uživateli poskytovány obecné nabídky určené všem. Po „fázi učení“ trvající až tři týdny, pak aplikace zobrazuje nabídky specifikované pro jednotlivé uživatele na základě jejich zvyků, jízdní situace, ročního období nebo dokonce počasí. Kdykoli jsou k dispozici nové nabídky, je uživatel informován prostřednictvím palubního infotainmentu. Uživatel však nabídky může v aplikaci sám prohledávat a vybírat z nich.

Služba Marketplace začíná nejprve na domácím trhu ŠKODA AUTO, přičemž zahraniční trhy budou následovat. Mezi současné partnery patří řetězec čerpacích stanic OMV, provozovatel ručních automyček Automyčka Express a síť ovocných barů Fruitisimo. Seznam partnerů se neustále rozšiřuje. V budoucnu přibydou i hotely a restaurace. Více informací pro zájemce na Nabídky založené na poloze | ŠKODA AUTO a.s. (skoda-auto.cz)

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skončil e-SALON: 20 000 lidí vidělo budoucnost škodovky

Skončil e-SALON: 20 000 lidí vidělo...

Je to mladý veletrh, ale i tak na 4. ročník e-SALONu dorazilo 87 vystavovatelů a přes 20 tisíc návštěvníků. Viděli modely Cupry, Kie, Peugeotu, VW i nové přistupy, nové paramentry a nové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost ŠKODA AUTO v závodě ve Vrchlabí využívá chytrého manipulačního robota

Společnost ŠKODA AUTO v závodě ve...

Robot odebírá a ukládá na pozici kované hřídele převodovek, které jsou určené k dalšímu zpracování Rozvinuté algoritmy vyhodnocují záběry 3D kamer a na jejich základě řídí pohyby...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA FABIA: Světová premiéra ve fotografiích

ŠKODA FABIA: Světová premiéra ve...

Fanoušci značky ŠKODA z celého světa sledovali digitální světovou premiéru čtvrté generace modelu FABIA Virtuální pavilon zůstává otevřený, vozidla si zde lze prohlížet v 360° zobrazení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO je hlavním partnerem prestižní akademické soutěže o nejlepší diplomovou práci IT SPY

ŠKODA AUTO je hlavním partnerem...

Hlavním partnerem soutěže IT SPY, která každoročně vybírá nejlepší IT diplomové práce z českých a slovenských univerzit, se stala společnost ŠKODA AUTO. Partnerství navazuje na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de France, získal křišťálovou trofej, kterou navrhl ŠKODA Design

Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de...

Slovinec Tadej Pogačar se poprvé ve své kariéře stal vítězem Tour de France Poháry pro vítěze vznikly ve spolupráci designéra ŠKODA AUTO Petera Olaha a české firmy Lasvit Nový elektromobil...