Nejoblíbenějším modelem se stala opět Škoda Octavia. Výborně si v prvním celém roce svého prodeje vedly také Škoda Yeti a Škoda Superb Combi.
Nepřetržitou dynamiku vykazovaly prodeje rostoucích trhů v Číně, Rusku a Indii.
„V roce 2010 se nám podařilo zvýšit celkové prodeje na novou rekordní hodnotu. Zároveňvíce zemí než dříve hlásilo nové rekordy u podílu na trhu a u počtu dodaných vozů,“ vysvětluje Jürgen Stackmann, člen představenstva Škody pro prodej a marketing. „Tím jsme získali vynikající základ pro další růst v nadcházejících letech. Naše aktivity na všech trzích plánujeme dále posilovat a do roku 2018 chceme prodeje celosvětově zvýšit minimálně na dvojnásobek. Již v tomto roce představíme několik překvapení.“
Společnosti Škoda Auto se dařilo také dále rozvíjet její vedoucí postavení na českém trhu.
Tržní podíl v roce 2010 vzrostl na 34,5 % (2009: 33,4 %). Celkově společnost prodala v loňském roce v České republice 58.000 vozidel (2009: 56.500). To odpovídá nárůstu o 2,7 % oproti předchozímu roku. Obzvláště úspěšný byl model Škoda Yeti, který se stal v Čechách se zřetelným odstupem jak nejprodávanějším terénním vozem, tak jedničkou mezi vozidly s pohonem všech kol.
I ve střední a východní Evropě byly vozy Škoda nadále velmi žádané.
Na Ukrajině (+17,1 %), ve Slovinsku (+15,9 %), v Estonsku (+18,7 %) a v Srbsku (+18,7 %) se dodávky zvýšily dvouciferně. Rekordní podíly na trhu zaznamenala Škoda Auto v Maďarsku (10,6 %) a Estonsku (14,4 %).
Škoda Auto rovněž získávala podíly na důležitých trzích v západní Evropě.
Ve Velké Británii dosáhla s přírůstkem 15,6 % nejen rekordního odbytu (41.600 jednotek), ale současně se svými 2,1 % také nejvyššího tržního podílu v historii. V Nizozemí prodala Škoda Auto o 77,2 % více vozidel než v předchozím roce (15.400 jednotek). V Irsku, Řecku a Norsku překonal tržní podíl značky poprvé hranici 5 %.
Nepřetržitý růst zaznamenávala Škoda Auto na důležitých růstových trzích v Číně, Indii a Rusku.
Na všech třech trzích vykázal výrobce vloni silný dvouciferný růst. V Číně, největším automobilovém trhu světa, stoupl prodej o 47,3 % a dosáhl 180.500 jednotek. V Rusku bylo prodáno 45.600 vozidel (v předchozím roce: 33.000), což představuje nárůst o 38,1 % a nový rekordní podíl na trhu ve výši 2,6 %. V Indii prodeje vzrostly o 37,7 % na cca 20.000 vozidel.
Na dalších rostoucích trzích se Škoda rozvíjela rovněž úspěšně:
Například v Izraeli vzrostl prodej o 54,2 %, v Austrálii o 31,8 % a v Alžírsku o 16,6 %.
Dodávky zákazníkům podle modelů za celý rok 2010:
(modely Škoda v porovnání k celému roku 2009) Octavia (318.900 vozidel/+16,6 %), Fabia (229.000 vozidel/-13,3 %), Superb (98.900 vozidel/+121,9 %), Yeti (52.600 %), Roomster (32.300 vozidel/-31,4 %), Octavia Tour (30.900 vozidel/-29,5 %).
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.