Dodávky zákazníkům činily 462,4 tis. vozů. Tím byly proti loňskému roku překonány o 12,6 %. Celkové tržby skupiny Škoda Auto dosáhly za období od ledna do září 2007 výše 161,6 miliard Kč.
Zvlášť pozitivně se vyvíjí výsledek skupiny Škoda Auto před zdaněním. V prvních devíti měsících roku 2007 se výsledek oproti srovnatelnému období roku minulého zvýšil o 39,3 % na 14,8 miliard Kč, čímž byl zároveň překonán celkový výsledek roku 2006 ve výši 14,2 miliard Kč.
Nejprodávanějším modelem značky Škoda je Octavia. V prvních třech čtvrtletích 2007 bylo zákazníkům dodáno 169,6 tis. vozů (verze limuzína, combi a scout). V porovnání s uplynulým rokem to představuje nárůst o 12,3 %. Vedle octavie přispěl k nárůstu objemu zejména model Roomster, pro který se od začátku roku rozhodlo 47 183 zákazníků.
Investice skupiny Škoda Auto činily v minulých devíti měsících 4,9 miliard Kč, což odpovídá nárůstu o 34 % proti srovnatelnému období minulého roku. „Naše investice směřují v první řadě do inovací a rozšíření naší palety výrobků. V roce 2007 leželo těžiště naší investiční činnosti v zavádění nové generace modelu Fabia, které jsme mezitím úspěšně zakončili. Tím zajistíme, aby byla Škoda i nadále zisková,“ řekl Holger Kintscher, člen představenstva Škoda Auto pro oblast ekonomie.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”