- Šéfdesignér Luc Donckerwolke obdržel ocenění DESIGNBEST a stal se nejnovějším členem síně slávy ankety AUTOBEST, „DESIGNBEST Hall of Fame“
- Mezinárodní porota ankety AUTOBEST, reprezentující 31 evropských zemí, ocenila Donckerwolkeovy úspěchy dosažené i v roli šéfdesignéra značek Hyundai, Kia a Genesis
Šéfdesignér společnosti Hyundai Luc Donckerwolke převzal ocenění DESIGNBEST v rámci 19. ročníku ankety AUTOBEST. Donckerwolke se stal nejnovějším členem síně slávy „DESIGNBEST Hall of Fame“, do níž porotci ankety AUTOBEST jmenují nejúspěšnější designéry v automobilovém průmyslu.
Luc Donckerwolke je šéfdesignérem a výkonným viceprezidentem společnosti Hyundai. Donckerwolke v této funkci dohlíží na směr vývoje a strategii designu značek Hyundai, Kia a Genesis, které jsou součástí koncernu Hyundai Motor Group.
Členové poroty ankety AUTOBEST, reprezentující 31 evropských zemí, ocenili Donckerwolkeovy úspěchy na slavnostním vyhlášení výsledků letošního ročníku, které se uskutečnilo 13. února v německé Mohuči.
„V organizaci AUTOBEST již mnoho let sledujeme Lucova výjimečná díla, která vytvořil během své kariéry ve službách opravdu ikonických značek, jakými jsou Audi, Bentley nebo Lamborghini. V uplynulých letech jsme svědky Lucova vlivu na značky Hyundai a Kia. Kromě toho hraje klíčovou roli v utváření značky Genesis. Tyto úspěchy společně s nedávným milníkem v jeho kariéře, kdy byl jmenován šéfdesignérem celého koncernu, nás přiměly k tomu, abychom ho jmenovali členem naší jedinečné síně slávy,“ řekl Dan Vardie, zakladatel a předseda organizace AUTOBEST. „Luc je ve věku 54 let jedním z nejmladších členů síně slávy ‚DESIGNBEST Hall of Fame‘ a bezpochyby od něj v nadcházejících letech ještě hodně uvidíme. V éře zelené, síťově propojené a autonomní mobility je celosvětově jedním z nejvýznamnějších automobilových designérů, kteří přizpůsobují design těmto revolučním změnám.“
„Jsem hrdý, že jsem obdržel toto ocenění a stal se součástí síně slávy ‚DESIGNBEST Hall of Fame‘. Ve své kariéře jsem měl čest navrhovat design řady velmi krásných automobilů pro mnoho vzrušujících značek a přijímat další fantastické příležitosti, mezi něž patří i tvorba designu pro značky Hyundai, Kia a Genesis. Dosud to byla vzrušující a fantastická cesta a s radostí vyhlížím další kroky,“ řekl Luc Donckerwolke.
Donckerwolke nastoupil do koncernu Hyundai Motor Group v roce 2015. Předtím pracoval mnoho let v koncernu Volkswagen, v němž se podílel na vývoji modelů Audi A2, Lamborghini Murcielago a Gallardo. V roce 2012 se stal šéfdesignérem značky Bentley a vedl vývoj koncepčního vozu EXP 10 Speed 6. V roce 2015 přešel do společnosti Hyundai, v níž pracoval na její nové luxusní značce Genesis. V roce 2016 byl jmenován vedoucím designérského centra Hyundai a v roce 2018 povýšil na šéfdesignéra.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií