Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci

Scania – široký výběr, solidní konstrukce, rozsáhlý typový sortiment, všem přístupná prodejní a servisní podpora Scanie vytvářejí atraktivní nabídku pro svět stavebnictví.

Výběr typických modelů vozidel je představen na Bauma 2010 společně s motory pro průmyslové aplikace.

Vystavené vozy

Scania R 730 6×4 – největší výkon těžkotonážního tahače

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Těžkotonážní tahač, celková hmotnost soupravy až 180 000 kg
  • Standardní převody s plně samočinnou převodovkou Scania Opticruise
  • Největší výkon ve třídě motoru V8 činící 730 k a 3500 Nm
  • Euro 5 a EEV s technologií Scania SCR (selektivní katalytická redukce)
  • Provozuschopný se spalováním stoprocentní bionafty
  • Největší výkon a vysoká produktivita
  • Budka řidiče řady Scania Topline pro největší pohodlí při jízdě i odpočinku
  • Nový vnější vzhled řady V8
  • Nový design interiéru řady V8
  • Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
  • Budka řidiče Scania R Topline vysoká spací
  • Motor 16,4 litru V8
  • Emise Euro 5 a EEV, Scania SCR
  • Největší výkon 537 kW (730 k)
  • Točivý moment 3500 Nm/1100-1350 min-1
  • Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem a samočinným
  • systémem Scania Opticruise a retardérem Scania
  • Přední náprava 9000 kg, listové pružiny
  • Zadní náprava 32 000 kg, listové pružiny
  • Rozvor náprav 3300 mm
  • Nástavba těžkotonážní od FJ Lastvagnar

Scania P 380 6×4 – jednostranný sklápěč o objemu 18 m3, hotové řešení

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Užitečná hmotnost 26 000 kg
  • Motor typu 380 Euro 3
  • Dodáváno Scanií jako komplet s nástavbou a plným servisem
  • Provozuschopný se spalováním stoprocentní bionafty
  • Vysoký točivý moment a snadná ovladatelnost, výborná provozní efektivita
  • Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
  • Budka řidiče Scania P nízká krátká
  • Motor 12 litrů řadový šestiválec
  • Emise Euro 3
  • Největší výkon 280 kW (380 k)
  • Točivý moment 1900 Nm/1100-1300 min-1
  • Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem
  • Přední náprava 9000 kg, listové pružiny
  • Zadní náprava tandemová 32 000 kg, listové pružiny
  • Brzdy bubnové
  • Rozvor náprav 4300 mm
  • Nástavba 18,0 m3 jednostranný sklápěč Atlas

Scania G 440 8×6 – těžkotonážní jednostranný sklápěč 16 m3

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Nový motor typu 440 s technologií EGR (recirkulace výfukových plynů)
  • Bez aditiv, bez dalšího tankování
  • Lze upravit pro spalování stoprocentní bionafty
  • Vynikající točivý moment, snadná ovladatelnost, výborná provozní efektivita
  • Budka řidiče řady G denní
  • Nový vnější design
  • Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
  • Nová tandemová náprava 26 000 kg s listovými pružinami
  • Budka řidiče denní řady G
  • Motor 13 litrů řadový šestiválec, vysokotlaké
  • vstřikování paliva Scania XPI
  • Emise Euro 5, Scania EGR
  • Největší výkon 324 kW (440 k)
  • Točivý moment 2300 Nm/1100-1300 min-1
  • Převodovka 12+2 Split&Range s retardérem Scania
  • Přední nápravy 2x 7500 kg s listovými pružinami
  • Zadní nápravy tandemové 26 000 kg, listové pružiny
  • Brzdy bubnové
  • Rozvor náprav 4500 mm
  • Nástavba jednostranný vanový sklápěč Meiller 16,0 m3

Scania G 420 6×4 – lehký výměnný třístranný sklápěč 10 m3

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Motor typu 420 Euro 5 se Scania SCR
  • K dispozici také podle EEV
  • Vynikající provozní efektivnost, mohutný točivý moment, snadná ovladatelnost
  • Nová budka řidiče řady G v denním formátu
  • Nový vnější design
  • Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
  • Nové vybavení pro odpočinek
  • Nová tandemová náprava 21 000 kg s 2+2 lehkými listovými pružinami
  • Budka řidiče Scania řady G denní
  • Motor 12 litrů řadový šestiválec s vysokotlakým vstřikováním paliva
  • Scania HPI
  • Emise Euro 5, Scania SCR
  • Největší výkon 309 kW (420 k)
  • Točivý moment 2100 Nm/1100-1400 min-1
  • Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem a samočinným systémem
  • Scania Opticruise a retardérem Scania
  • Přední náprava 7500 kg s listovými pružinami
  • Zadní nápravy tandemové 21 000 kg s listovými pružinami
  • Rozvor náprav 3300 mm
  • Nástavba třístranný sklápěč Dautel 9,8 m3

Scania P 360 8×4 – lehkotonážní domíchávač betonu 9 m3

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Motor typu 360 Euro 5 s technologií Scania EGR
  • Upravitelný pro spalování stoprocentní bionafty
  • Vynikající provozní efektivnost, mohutný točivý moment, snadná ovladatelnost
  • Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
  • Nová tandemová náprava 21 000 kg s 2+2 lehkými listovými pružinami
  • Budka řidiče Scania řady P denní
  • Motor 13 litrů řadový šestiválec
  • Emise Euro 5, Scania EGR
  • Největší výkon 265 kW (360 k)
  • Točivý moment 1850 Nm/1000-1300 min-1
  • Převodovka devítistupňová s přímým řazením a PTO nezávislým na
  • spojce
  • Přední nápravy 2 x 7100 kg s listovými pružinami
  • Zadní nápravy tandemové 21 000 kg s listovými pružinami
  • Rozvor náprav 4300 mm
  • Nástavba domíchávač betonové směsi Stetter 9,0 m3

Scania G 470 10×4 – mimořádná pružnost pro těžební flotily

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Celková hmotnost 66 000 kg, užitečná až 46 000 kg
  • Připraveno pro nástavbu o objemu 25 – 35 m3 (podle převáženého nákladu)
  • Výtečná ovladatelnost zásluhou tří řízených náprav
  • Atraktivní alternativa těžkých sklápěčů
  • Nová denní budka řidiče Scania G
  • Nový vnější design
  • Motor typu 470 Euro 3
  • Vynikající provozní efektivnost, mohutný točivý moment, snadná ovladatelnost
  • Nové ovládání závěru diferenciálu se zobrazením na displeji
  • Budka řidiče Scania řady G denní
  • Motor 12 litrů řadový šestiválec se vstřikováním paliva Scania HPI
  • Emise Euro 3
  • Největší výkon 346 kW (470 k)
  • Točivý moment 2200 Nm/1050-1350 min-1
  • Převodovka 12+2 s přímým řazením Split&Range a retardérem Scania
  • Přední nápravy 2 x 9000 kg s listovými pružinami
  • Zadní nápravy tandemové 32 000 kg s listovými pružinami
  • Pátá náprava 13 000 kg BWP odpružená vzduchovými měchy
  • Rozvor náprav 4100 mm

VYSTAVENÉ PRŮMYSLOVÉ MOTORY

Malý a výkonný devítilitrový pětiválec – až 294 kW, připraven pro 2011/2014

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Motor 9300 cm3 pětiválec s vysokotlakým vstřikováním paliva
  • Scania XPI a mezichladičem stlačeného vzduchu
  • Emise EU Stage IIIB a US Tier 4i
  • Největší výkon 202 – 294 kW/2100 min-1
  • Točivý moment 1552 – 1967 Nm
  • Hmotnost bez náplní 900 kg
  • Využití například nakladače, dumpery, bagry atd.

Výkonný, pružný třináctilitrový šestiválec – až 368 kW, připraven pro 2011/2014

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Motor 12 700 cm3 řadový šestiválec s vysokotlakým vstřikováním
  • paliva Scania XPI a mezichladičem stlačeného vzduchu
  • Emise EU Stage IIIB a US Tier 4i
  • Největší výkon 257 – 405 kW/2100 min-1
  • Točivý moment 1950 – 2373 Nm
  • Hmotnost bez náplní 1000 kg
  • Využití například dumpery, portálové přepravníky, třídiče kameniva, stavební stroje, jeřáby atd.

Kompaktní šestnáctilitrový V8 silák – až 515 kW, připraven pro 2011/2014

Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
Scania na výstavě Bauma 2010 – modely Scania připravené pro těžkou práci
  • Motor 16 400 cm3 vidlicový osmiválec s vysokotlakým vstřikováním
  • paliva Scania XPI a mezichladičem stlačeného vzduchu
  • Emise EU Stage IIIB a US Tier 4i
  • Největší výkon 404 – 515 kW/2100 min-1
  • Točivý moment 2632 – 2938 Nm
  • Hmotnost bez náplní 1300 kg
  • Využití například vojenská technika, stroje pro zpracování dřeva

Systém kontroly emisí

Nový kompaktní systém řízení kontroly spalin na principu SCR, zvlášť upravený Scanií pro průmyslové aplikace, je vystaven jako nový katalytický konvertor s nádrží na činidlo (AdBlue/DEF).

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....