Základními kameny strategie „Saab Unlimited“ jsou čtyři nové prvky firemní struktury, které budou zavedeny ve Střední Evropě, USA a Austrálii. Jsou to: značková centra, městská centra, neomezení partneři a certifikovaní partneři. Důvodem pro zavedení značkových a městských center, je snaha hledat nové způsoby komunikace se zákazníky. V tomto ohledu usnadní „Saab Unlimited“ přechod značky od masového k cílenému marketingu. Bude dále zvýrazňovat pozitivní image švédské automobilové firmy, jež je výrobcem vysoce kvalitních, výkonných a bezpečných vozidel pro moderní individualisty.
Značková centra, která bude Saab provozovat ve své vlastní režii, budou zakládána výlučně na prestižních místech ve velkoměstech. Jejich posláním je propagace kvalit značky Saab a její firemní filosofie spíše než prodej vozů. Kromě stacionárních značkových center budou nasazeny i jejich mobilní varianty. Díky svému charakteru budou mobilní značková centra oslovovat potenciální zákazníky příjemnějším způsobem. Budou umísťována například na letištích, v nákupních centrech, na veletrzích, výstavách a kongresech, atd.
Také městská centra budou zaměřena na firemní filosofii Saabu, a to svým nekonvenčním prostorovým designem a prostřednictvím mnohostranných aktivit. Mimo to zde však budou nabízeny poslední verze vozů z modelové řady. Ostatní vozy, dotvářející kompletní řadu modelů, stejně jako ojeté vozy, budou moci být posuzovány u moderních internetových terminálů. Městská centra, z nichž některá budou provozována společně firmou Saab a jejími dealery, budou budována na nejfrekventovanějších místech velkých měst jako je New York, Boston, Londýn, Frankfurt, Berlín, Düsseldorf a Lyon.
První městské centrum v Německu a také na světě je Saab City Centre Berlin, nacházející se přímo v srdci Berlína. Deset dalších center bude v Německu následovat během dvou až tří let. Cílem Saabu je vybudovat celkem sto městských center ve Střední Evropě, USA a Austrálii.
V prostorách berlínského městského centra Saabu návštěvníci nenajdou obvyklé množství vystavených vozů. Záměrem je vystavovat pouze dva, tři vozy. I když si tady lze koupit automobil, mnohem větší důraz je kladen na architektonické řešení a design interiéru. Nejmodernější audio- a videotechnika je nápaditě využívána k tomu, aby se návštěvníci mohli do hloubky seznámit s firemní kulturou a filosofií, jejíž čtyři základní pilíře jsou: design, výkon, bezpečnost a ovladatelnost.
Značková a městská centra budou především zdokonalovat image značky Saab a dále rozšiřovat její filosofii a firemní kulturu. Jako vždy však bude nezbytná aktivní dealerská síť, aby proměnila úspěch této koncepce na vyšší počty prodaných vozů.
„Saab Unlimited“ poskytne základ pro novou, přímou komunikaci se stávajícími i potencionálními zákazníky. Přispěje tak rozhodujícím způsobem k získání specifičtější pozice, která přísluší Saabu jako prestižní značce na světové automobilové scéně.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií