Rekord z roku 2014 letos padl!
7 akčních dnů letos přineslo 1 530 objednávek nových vozů
– což je nejvíce v historii akce. Celkový počet lednových objednávek značky Peugeot přesáhl 2 000.
Letošní první a zároveň nejvýznamnější akční nabídka roku „7 dní Peugeot“ překonala očekávání, ať už v návštěvnosti, tak v počtu objednaných vozů. Výsledných 1530 objednávek pokořilo dosud nejlepší výsledek akce z roku 2014 o celých 40 %.
Měsíc leden byl pro značku Peugeot úspěšný po všech stránkách
Na francouzském trhu osobních vozů prodal Peugeot nejvíce vozů ze všech značek a Peugeot 208 se stal nejprodávanějším osobním vozem ve Francii. V lednu se značka Peugeot také zapsala do povědomí milionů fanoušků Rallye Dakar po celém světě, když Stéphane Peterhansel s vozem Peugeot 2008 DKR zajistil značce Peugeot vítězství.
A vozy s označením 208 a 2008
– zahrály nejdůležitější roli i v České republice v 54 prodejních místech značky Peugeot, kde od 18. do 24. ledna probíhala akce „7 dní Peugeot“. Crossover 2008, který v loňském roce zdvojnásobil prodeje předcházejícího roku, dokázal, že zájem o něj nepolevuje. Připsal si 465 nových objednávek a stal se nejžádanějším modelem letošní akce. Druhým v pořadí byl faceliftem posílený Peugeot 208 s 375 objednávkami. Těšně za ním následoval Peugeot 308 s 358 objednávkami.
„V lednu jsme uzavřeli rekordních 2034 objednávek, a nový rok jsme tak zahájili opravdu vynikajícím tempem. To je pro nás i celou naši síť výborným impulsem, který zároveň dodá dynamiku následujícím prodejním měsícům,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.
Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství* vozu 2008 DKR na Rallye Dakar.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.