Rekordních 7 dní Peugeot

Rekord z roku 2014 letos padl!

7 akčních dnů letos přineslo 1 530 objednávek nových vozů

– což je nejvíce v historii akce. Celkový počet lednových objednávek značky Peugeot přesáhl 2 000.

Letošní první a zároveň nejvýznamnější akční nabídka roku „7 dní Peugeot“ překonala očekávání, ať už v návštěvnosti, tak v počtu objednaných vozů. Výsledných 1530 objednávek pokořilo dosud nejlepší výsledek akce z roku 2014 o celých 40 %.

Měsíc leden byl pro značku Peugeot úspěšný po všech stránkách

Na francouzském trhu osobních vozů prodal Peugeot nejvíce vozů ze všech značek a Peugeot 208 se stal nejprodávanějším osobním vozem ve Francii. V lednu se značka Peugeot také zapsala do povědomí milionů fanoušků Rallye Dakar po celém světě, když Stéphane Peterhansel s vozem Peugeot 2008 DKR zajistil značce Peugeot vítězství.

A vozy s označením 208 a 2008

– zahrály nejdůležitější roli i v České republice v 54 prodejních místech značky Peugeot, kde od 18. do 24. ledna probíhala akce „7 dní Peugeot“. Crossover 2008, který v loňském roce zdvojnásobil prodeje předcházejícího roku, dokázal, že zájem o něj nepolevuje. Připsal si 465 nových objednávek a stal se nejžádanějším modelem letošní akce. Druhým v pořadí byl faceliftem posílený Peugeot 208 s 375 objednávkami. Těšně za ním následoval Peugeot 308 s 358 objednávkami.

„V lednu jsme uzavřeli rekordních 2034 objednávek, a nový rok jsme tak zahájili opravdu vynikajícím tempem. To je pro nás i celou naši síť výborným impulsem, který zároveň dodá dynamiku následujícím prodejním měsícům,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

PEUGEOT

Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.

Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství* vozu 2008 DKR na Rallye Dakar.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

Poté, co značka Peugeot prodala v roce 2019 téměř 274 000 lehkých užitkových vozů a dosáhla tak rekordu, zintenzivňuje svoji ofenzívu v těchto segmentech a činí další krok k elektrifikaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V Argentině byla zahájena sériová výroba vozu nový Peugeot 208

V Argentině byla zahájena sériová...

První vůz vyráběný po dokončení velké přestavby továrny v El Palomar (Argentina). Tento výrobní závod se nyní řadí mezi nejvíce inovativní podniky skupiny PSA. První vůz postavený na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot slaví 210. narozeniny

Peugeot slaví 210. narozeniny

210 let odvahy, inovací a nadšení Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot v ČR přechází na WLTP

Peugeot v ČR přechází na WLTP

Definice protokolů NEDC a WLTP Protokoly NEDC a WLTP mají stejný cíl: měřit u nového vozidla regulované emise znečišťujících látek (CO / HC / NOx / částice), emise CO2 a spotřebu...