V roce 1999 prodal Renault po celém světě rekordní počet 2,29 miliónu osobních a užitkových automobilů (osobní – 1,99 mil.), což představuje nárůst o víc než půl miliónu vozů oproti roku 1995. Jeho podíl na světovém trhu tak dosáhl 4,3 procenta. Dle předběžných údajů se stal Renault nejúspěšnější značkou na západoevropském trhu osobních a užitkových vozidel, a to především zásluhou modelu Clio, které je zde nejprodávanějším malým automobilem před Oplem Corsa a Peugeotem 206. Mégane obsadil mezi evropskými modely třetí místo, Espace zůstává na čele velkoprostorových vozů. Renault si upevnil zároveň první místo v segmentu užitkových vozidel, v němž Kangoo Express a dodávková verze Clia zaujímají vedoucí postavení svých kategorií. Svůj prodej v Evropě zvyšuje nový Master (ve Francii nejžádanější skříňový vůz do 3,5 t). Během roku vzrostl zájem takřka o 40 procent.
Další rekord si Renault připsal v České republice, když prodal loni 7685 vozů (4,8% podíl na trhu) a obsadil tak pátou příčku za značkami Škoda, Ford, Opel a VW. Nejvíce zájemců (3623) se rozhodlo pro Mégane (z toho jedna třetina dala přednost Scénicu) a pro Clio (1666).
Vzestup z roku 1999 je v souladu s cílem zvýšit prodej Renaultů do roku 2010 na čtyři milióny vozů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů