Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami na světě. Čistě elektrický pohon je aktuálně testován v extrémních teplotách od -40 °C za polárním kruhem po +50 °C v rozpálených pouštích Blízkého východu.
První testy jsou zaměřeny na schopnosti baterie a elektrických pohonných jednotek (EDU) – převodovky, elektromotoru a výkonové elektroniky, což jsou základní komponenty vozu. Testy probíhají při extrémně nízkých teplotách až -40 °C. Baterie i EDU jsou poprvé v historii značky montovány ve vlastním závodě JLR.
Při testech na zamrzlých švédských jezerech byl představen nový JLR s čistě elektrickým pohonným systémem Range Roveru. Tento systém umožní vozidlu překonat jeho proslulé výkony na povrchu s nízkou přilnavostí a zajistí, že schopnosti Range Roveru zůstanou nepřekonatelné v jakémkoli terénu, za každého počasí a na jakémkoli povrchu.
Nový systém kontroly trakce, který je u Range Roveru použit poprvé, zajišťuje na povrchu s nízkou přilnavostí výjimečnou výkonnost. Na rozdíl od tradičního systému kontroly trakce založeného výhradně na jednotce ABS, řídí systém kontroly trakce Range Roveru Electric samostatně přímo každou jednotlivou jednotku elektrického pohonu. Tím zkracuje reakční dobu točivého momentu na každém kole z přibližně 100 milisekund na pouhou 1 milisekundu.
Inovativní software vyvinutý společností JLR umožňuje precizní řízení otáček EDU pro přesnou kontrolu prokluzu kol, což snižuje potřebu zásahů ABS. Trakce je na všech površích maximalizována s výjimečnou odezvou a kultivovaností, což výrazně zlepšuje zážitek z řízení tohoto Range Roveru. Nový systém rovněž spolupracuje se systémy kontroly stability a řízení podvozku a zajišťuje ještě kultivovanější jízdní projev.
„Range Rover s elektrickým pohonem – to znamená obvyklý luxus, kultivovanost a schopnosti Range Roveru, a navíc téměř neslyšný čistě elektrický pohon pro bezproblémové, kultivované a pohodlné cestování. Abychom zajistili, že nezůstane kámen na kameni, je program vývoje a reálného testování v plném proudu. Cíl je dohnat Range Rover Electric do extrémů, aby až se dostane k zákazníkům, zůstaly jeho schopnosti nepřekonatelné,“ řekl Thomas Mueller, výkonný ředitel, inženýring produktu.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas