První Mazda6 sjela z výrobní linky

14.února 2002 byla ve výrobním závodě Hofu č. 2 zahájena výroba zcela nového modelu Mazda6.

První Mazda6 sjela z výrobní linky

Úplně prvním vyrobeným vozem se stala Mazda6 sedan určená pro Evropu. Mazda6 vybavena novým motorem je jednoznačně připravena dobýt si vedoucí postavení ve své kategorii pro své dynamické jízdní vlastnosti, styl, výbavu a kvalitu. Do prodeje bude uvedena začátkem léta letošního roku.

U zahájení sériové výroby nechyběl ani Mark Fields, President Mazda Motor Corporation a další vedoucí pracovníci a cca na 800 zaměstnanců. Mark Fields při této příležitosti řekl: „Zahájení výroby vozu Mazda6 představuje milník v životě naší značky. Mazda6 je prvním z modelů zcela nové generace, které změní vnímání značky Mazda u zákazníků a které přinesou změnu v našich výsledcích. Tento nový model je naplněním DNA značky Mazda, které je zaměřeno na naše zákazníky, a přináší poselství Zoom-Zoom do života.“ (Zoom-Zoom je hlavním poselstvím značky Mazda a je definováno jako přirozená láska k pohybu, kterou člověk pociťuje již od dětství.)


Všechna tři karosářská provedení – sedan, hatchback i wagon – zcela nové Mazdy6 se mohou pochlubit důmyslným stylem, výjimečným ovládáním a jedinečným designem, který bezesporu upoutává nebývalou pozornost. Design exteriéru i interiéru vozu nabízí zákazníkům vysokou úroveň kvality a zpracování. Mazda6 navíc nabízí mnohem větší prostor na zadních sedadlech, větší než mnohé jiné vozy střední třídy, ba i třídy vyšší.


Jedinečná úroveň jízdních vlastností v kombinaci s novými motory o objemu 1,8 l, 2,0 l a 2,3 l činí z vozu nejlepší vůz značky Mazda v této kategorii. Velice pevná karoserie a nový systém přední a zadní nápravy dodávají vozu dynamický výkon a zajišťují vysokou úroveň komfortu při cestování všem cestujícím, a to i na dlouhých trasách. Dvojité lichoběžníkové zavěšení kol přední nápravy a více-prvkové zavěšení zadní nápravy typu E zajišťují neobyčejně spolehlivé a přesné řízení.


Výrobní závod Hofu č. 1 a č. 2, kde bude Mazda6 vyráběna, byly vybudovány v roce 1982, respektive 1992. Celková výroba v těchto dvou závodech vyrábějících šest modelů včetně vozu Familia (323), Capella (626) a Tribute dosáhla k 31.1. 2002 pěti milionů vozů. V uvedených pěti milionech jsou zahrnuty i počty dvou modelů značky Ford, které jsou v tomto závodě vyráběny.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...