Je to poprvé, co se všech sedm značek patřících pod společnost Ford Motor Company prezentuje současně – a zároveň vůbec poprvé, kdy některá korporace přenáší reklamní kampaň simultánně prakticky po celém světě.
Dvouminutový spot zdůrazňuje kulturní různorodost zákazníků Ford Motor Company po celém světě a podtrhává také základní filozofii společnosti: totiž umožnit svobodný pohyb miliónům lidí po celém světě.V Evropě spot poběží jak například na sítích Eurosport, CNN, MTV a Discovery, tak rovněž v terestriálním televizním vysílání ve Velké Británii, Německu, Španělsku, Francii, Itálii a Śvédsku. Prezentace je založena na písni třináctileté waleské sopranistky Charlotte Church „Just wave hello“. Slova písně korespondují s obrazem, znázorňujícím, jak lidé různých kultur vyjadřují své pozdravy a loučení.
„Ford Motor Company a její produkty hrají klíčovou roli již téměř sto let. Rádi bychom co nejlépe vycházeli vstříc potřebám našich zákazníků i v novém miléniu,“ říká Robert Rewey, viceprezident Fordu pro globální služby zákazníkům. Jim Schroer, viceprezident Fordu pro globální marketing, k tomu dodává: „Tuto kampaň nazýváme naší globální hymnou. Kampaň je poctou našim zákazníkům – lidem po celém světě, kteří pomohli Ford Motor Company dostat se na místo, kde je dnes. Cílem Fordu je stát se nejlepší světovou automobilovou společností. A to znamená velmi pozorně naslouchat našim zákazníkům a vážit si jejich rozmanitosti.“
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů