První globální celosvětová reklamní kampaň Fordu

V pondělí 1. listopadu představila společnost Ford Motor Company na všech klíčových trzích po celém světě první globální televizní reklamní kampaň. Ta probíhala na hlavních světových nadnárodních i regionálních sítích a představila sedm značek Ford Motor Company: Ford, Lincoln, Mercury, Mazdu, Jaguar, Aston Martin a Volvo.

Je to poprvé, co se všech sedm značek patřících pod společnost Ford Motor Company prezentuje současně – a zároveň vůbec poprvé, kdy některá korporace přenáší reklamní kampaň simultánně prakticky po celém světě.


Dvouminutový spot zdůrazňuje kulturní různorodost zákazníků Ford Motor Company po celém světě a podtrhává také základní filozofii společnosti: totiž umožnit svobodný pohyb miliónům lidí po celém světě.V Evropě spot poběží jak například na sítích Eurosport, CNN, MTV a Discovery, tak rovněž v terestriálním televizním vysílání ve Velké Británii, Německu, Španělsku, Francii, Itálii a Śvédsku. Prezentace je založena na písni třináctileté waleské sopranistky Charlotte Church „Just wave hello“. Slova písně korespondují s obrazem, znázorňujícím, jak lidé různých kultur vyjadřují své pozdravy a loučení.


„Ford Motor Company a její produkty hrají klíčovou roli již téměř sto let. Rádi bychom co nejlépe vycházeli vstříc potřebám našich zákazníků i v novém miléniu,“ říká Robert Rewey, viceprezident Fordu pro globální služby zákazníkům. Jim Schroer, viceprezident Fordu pro globální marketing, k tomu dodává: „Tuto kampaň nazýváme naší globální hymnou. Kampaň je poctou našim zákazníkům – lidem po celém světě, kteří pomohli Ford Motor Company dostat se na místo, kde je dnes. Cílem Fordu je stát se nejlepší světovou automobilovou společností. A to znamená velmi pozorně naslouchat našim zákazníkům a vážit si jejich rozmanitosti.“

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...