První elektromobil CUPRA, při -30 °C

  • CUPRA Born absolvuje před svou premiérou finální zimní testy v blízkosti severního polárního kruhu
  • Díky této rozhodující fázi vývoje bude první 100% elektromobil CUPRA připraven podávat okamžité výkony
  • Inženýři ověřují ve více než 1000 testech nejmodernější technologie, dynamiku i komfort

Několik kilometrů od severního polárního kruhu panuje stále tuhá zima a domorodci zde používají k popisu různých druhů sněhu 200 slov. V této bílé krajině klesají teploty až k minus 30 stupňům Celsia. Inženýři značky CUPRA zde mají na zamrzlé hladině jezera s plochou 6 km2 zkušební okruh, na němž již dva roky testují elektromobil CUPRA Born v mimořádně drsném prostředí, aby jeho nejmodernější technologie dosáhly nejvyšší úrovně. I v poslední fázi testů před premiérou prvního 100% elektromobilu značky musí revoluční model prokázat své schopnosti při jízdách na limitu v nejnáročnějších podmínkách.

CUPRA Born absolvuje před svou premiérou finální zimní testy v blízkosti severního polárního kruhu

Model CUPRA Born je testován na vozovkách s různými kombinacemi zledovatělého a asfaltovaného povrchu, tedy s odlišnou úrovní adheze

Elektrické výkony v extrémním chladu.

Jedná se o rozhodující fázi vývoje modelu CUPRA Born. Tým značky CUPRA podrobuje elektromobil více než 1000 různým testům v jedné z nejchladnějších oblastí naší planety. Testy odolnosti vyžadují ujet vzdálenost 30 000 kilometrů ve dne, v noci. Cílem je zajistit, aby model CUPRA Born poskytoval zákazníkům nejvyšší výkony v jakýchkoli podmínkách.

Inženýři ověřují ve více než 1000 testech nejmodernější technologie, dynamiku i komfort

Díky této rozhodující fázi vývoje bude první 100% elektromobil CUPRA připraven podávat okamžité výkony

Dynamika prvního 100% elektromobilu CUPRA byla klíčovým aspektem jeho vývoje

100% adrenalin CUPRA.

Dynamika prvního 100% elektromobilu CUPRA byla klíčovým aspektem jeho vývoje. Na okruhu na zamrzlém jezeře se testuje systém DCC (Dynamic Chassis Control) a různá nastavení tuhosti tlumičů. Vnitřní část vozovky je hladší, vnější plochy jsou hrubší. To umožňuje jízdu ve smyku. Inženýři tak mohou nastavit sportovní charakteristiku podvozku, aniž by byla ohrožena bezpečnost.

Na okruhu na zamrzlém jezeře se testuje systém DCC (Dynamic Chassis Control) a různá nastavení tuhosti tlumičů

První elektromobil CUPRA, při -30 °C

Precizní brzdění.

Model CUPRA Born je různě testován také na vozovkách s kombinací zledovatělého a asfaltovaného povrchu, tedy s odlišnou úrovní adheze. Tým CUPRA tím napodobuje nejnáročnější podmínky. Senzory na všech čtyřech kolech na základě analýzy identifikují jednotlivé druhy povrchu, což umožňuje vozu zvolit vyvážené nastavení, které zajistí maximální stabilitu při brzdění.

První elektromobil CUPRA, při -30 °C

Model CUPRA Born je testován na vozovkách s různými kombinacemi zledovatělého a asfaltovaného povrchu, tedy s odlišnou úrovní adheze

Okamžitý komfort.

Klimatizační soustava elektromobilu CUPRA Born reaguje na požadavky cestujících okamžitě. Dokonce i při -30 °C poskytuje nejvyšší topný výkon od první sekundy. Inženýři používali při vývoji klimatizační jednotky nejmodernější technologie, například aditivní výrobu, přestože byli od technického centra v Martorellu (Barcelona) vzdáleni téměř 4000 km. Museli si poradit s řadou výzev. Systém musel být na jedné straně tichý, ale na druhé straně také hospodárný, aby byl zaručen pocit maximálního komfortu při zachování co nejdelšího dojezdu.

CUPRA Born absolvuje před svou premiérou finální zimní testy v blízkosti severního polárního kruhu

Inženýři ověřují ve více než 1000 testech nejmodernější technologie, dynamiku i komfort

Premiéra modelu CUPRA Born již brzy.

První 100% elektromobil CUPRA úspěšně absolvoval více než 1000 extrémních testů. Díky vyspělým technologiím, sportovním výkonům, mimořádné dynamice, precizní brzdové soustavě a příjemnému komfortu je připraven na provoz i v těch nejextrémnějších klimatických podmínkách.

Světová premiéra prvního 100% elektromobilu CUPRA se uskuteční na začátku května.

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

Kontakt:
ARAVER CZ s.r.o.
Na Zerzavici 1946, 686 01 - Uherské Hradiště
572 433 315
dostalek.jiri@araver.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Anex s.r.o.
Žerotínova 378, 405 02 - Děčín III
412 558 098
seat@autoanex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zrodila se hvězda: CUPRA Born VZ

Zrodila se hvězda: CUPRA Born VZ

CUPRA Born je prvním zcela elektrickým modelem mladé španělské značky, která mu dala do vínku dokonalou kombinaci elektrifikace se sportovními výkony. Teď automobilka stupňuje intenzitu svého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA Formentor VZ5: Vrchol Dynamiky a Výkonu

CUPRA Formentor VZ5: Vrchol Dynamiky a...

CUPRA Formentor, pojmenovaný po divokém mysu na Mallorce, je prvním vozidlem navrženým speciálně pro značku CUPRA. Tento vysokovýkonný crossover představuje dokonalou symbiózu krásy a síly,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta -

SEAT nainstaluje 39 000 solárních panelů. Ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby z OZE Společnost SEAT S.A. ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů...

CUPRA Tavascan: Sen značky se stává...

CUPRA představila hrdinu nové éry, své první zcela elektrické SUV kupé a druhý elektromobil po modelu Born. Tohle je Tavascan, nové ztělesnění elektrifikované vize značky. CUPRA Tavascan...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Design nových elektromobilů CUPRA: Udržitelnost a digitální technologie

Design nových elektromobilů CUPRA:...

CUPRA ve svých budoucích modelech s elektrickým pohonem – Terramar, Tavascan a UrbanRebel – zkombinuje přírodní materiály jako len a konopí, s trvalou udržitelností a digitální technologií....