A tak zatímco celkový český automobilový trh zaznamenal v lednu propad, značka Hyundai se svým letošním lednovým prodejním výsledkem dosáhla nárůstu o 37 % v porovnání s lednem roku 2001.
Od loňského roku, kdy zastoupení značky Hyundai na českém trhu převzal nový importér, společnost HYUNDAI Motor CZ, prodeje stále rostou. V lednu roku 2000 prodal Hyundai 44 vozů, v loňském roce v lednu již 98 vozů a za letošní leden dokonce 134 vozů.
„Naším cílem je vrátit značku Hyundai do povědomí českých spotřebitelů. Hyundai dnes nabízí skutečně spolehlivé a moderní vozy s vysokým standardem výbavy, a přitom za rozumné ceny,“ řekl Richard Kopečný, generální ředitel společnosti HYUNDAI Motor CZ. „V letošním roce nabídneme hned tři zajímavé novinky v naší modelové řadě, které si zcela určitě najdou své zákazníky na českém trhu“, uvedl Kopečný. V březnu přijde do prodeje nový off-road Hyundai Terracan a v dubnu bude následovat česká premiéra sportovního Hyundai Coupe. Hlavní událostí letošního roku bude představení zcela nového malého vozu v B-segmentu známého zatím pod označením TB (Think Basic), které je plánováno na podzim.
Vynikající lednové prodejní výsledky zaznamenala Hyundai Motor Company celosvětově, když celkem prodala 142 791 automobilů, tedy téměř o 40 % více než v lednu 2001, kdy prodej činil 102 565 vozů. Úspěšný prodej vozů Hyundai je bezpochyby ovlivněn stoupajícím zájmem o celý výrobní program jak na domácím korejském, tak také na zahraničních trzích.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.