V červnu 2009 si značka Hyundai polepšila o v dnešní době takřka neuvěřitelných 27,1 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku.
Podle nejnovějších údajů Asociace evropských výrobců automobilů (ACEA) dokázal Hyundai v minulém měsíci získat 2,4 % z celkového trhu s novými automobily v Evropě, oproti tržnímu podílu 1,9 % za červen 2008. Během prvních šesti měsíců roku 2009 se prodalo o 15,7 % víc vozů Hyundai než v prvním pololetí roku 2008, zatímco evropský trh zaznamenal pokles o 11 %.
Skvělými prodejními výsledky za prvních šest měsíců letošního roku na největších západoevropských trzích, jako např. v Německu (+ 131 % v meziročním porovnání), Itálii (nárůst 42 %) a ve Velké Británii (o 22 % větší odbyt), se značce Hyundai daří úspěšně vzdorovat všeobecnému trendu klesajících prodejů nových automobilů. Hyundai získal v dosavadním průběhu letošního roku tržní podíl 2,3 %, a má tak skvěle nakročeno k dosažení cílového tržního podílu 2,5 % na konci letošního roku.
V ČR dosáhl Hyundai v kategorii OA + LUV za prvních 6. měsíců 5 % podílu na trhu.
Allan Rushforth, viceprezident Hyundai Motor Europe, připisuje pokračující úspěchy moderní modelové řadě vozů Hyundai, která dokáže oslovit široké vrstvy zákazníků oceňujících značku, jež nabízí kvalitu za dostupné ceny. Rushforth k tomu říká: „Hyundai bezpochyby profituje ze zvýšeného povědomí evropských spotřebitelů o obměněné výrobní řadě a o naší moderní, sebevědomé značce. Produkty, jako jsou v Evropě vyráběné vozy i30 nebo menší i20 v roli nového vyzývatele nejlepších vozů segmentu B, přitáhly pozornost ještě širší veřejnosti ke značce Hyundai, která tak těží ze současné poptávky po vysoce kvalitních modelech se skvělým poměrem mezi hodnotou a cenou.“
V lednu představené vozy i20 již pozoruhodným způsobem ovlivnily prodejní výsledky značky Hyundai v B segmentu, kde si korejská automobilka letos polepšila o 25 %. Navíc vzrostl odbyt řady i30 o 15 % a městský vůz i10 si v meziročním srovnání našel o 145 % víc zákazníků.
Rushforth k tomu dále poznamenává: „Různé programy ‚šrotovného’ zaváděné po celé Evropě oživily několik velkých trhů s osobními vozy. Velký počet z těchto zákazníků poprvé uvažuje o značce Hyundai, což dokazuje fenomenální růst obliby naší značky například ve Velké Británii a v Německu, kde se Hyundai stal nejrychleji rostoucí značkou. Jsme přesvědčeni o tom, že letošní rok bude mít pro Hyundai velký význam, neboť dojde k významnému posunu pozice naší značky na velmi náročném evropském trhu. Ve zbývající polovině roku 2009 a v příštím roce chceme na náš úspěch navázat další modernizací produktů a důslednou koncentrací na hodnotu, kterou nabízíme našim zákazníkům.“
Letos na podzim představí Hyundai na Frankfurtském autosalonu zcela nové a modernizované vozy, které jsou součástí pokračující produktové strategie. Chybět nebudou ani koncepty zaměřené na budoucnost a ukázky pokrokových technologií.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2008 přibližně 2,8 milionu vozidel po celém světě a dosáhla tak nekonsolidovaného obratu 25,6 mld USD (při průměrném směnném kurzu 1257,5 wonu za americký dolar). Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 dealerství a showroomů.
Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese na českých webových stránkách www.hyundai.cz.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.