ŠKODA podporuje hokejový sport již 20 let.
Nepřehlédnutelnými znaky hokejových mistrovství světa IIHF jsou již od roku 1993 logo ŠKODA uprostřed ledové plochy, reklamní plochy na mantinelech a umístění automobilů u hřiště. Stejně tak k tomu patří název značky českého výrobce aut na přilbách a dresech českého, slovenského a dalších týmů, jakož i početné další aktivity pro hokejové publikum.
„Lední hokej se ke značce ŠKODA perfektně hodí. Naše angažmá v tomto fascinujícím sportu hraje již od počátku naší úspěšné historie v devadesátých letech klíčovou roli ve strategii našeho sponzoringu. Trvale přispívalo k posílení image a známosti značky ŠKODA na mezinárodních trzích,” zdůvodňuje šéf automobilky ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland rozhodnutí o sponzoringu. ŠKODA chce v následujících letech dále celosvětově růst a do roku 2018 zvýšit roční prodej aut na zhruba 1,5 milionu kusů. „Dosáhneme toho především mezinárodním růstem. Logicky z toho tedy vyplývá, že se dlouhodobě zaměřujeme na jednu ze světově nejznámějších sportovních událostí, která je pořádaná každoročně,“ vysvětluje šéf firmy ŠKODA úvahy, které stojí za hokejovým sponzoringem automobilky.
Čísla a fakta z dvacetileté historie hlavního sponzorství firmy ŠKODA v ledním hokeji:
Nejdelší hlavní sponzorství v dějinách sportovních mistrovství světa: 20 let trvající hlavní sponzorství společnosti ŠKODA při mistrovství světa v ledním hokeji IIHF je nejdéle trvajícím hlavním sponzorstvím v dějinách sportovních mistrovství světa a jako takové bylo uznáno i ze strany GUINNESS WORLD RECORDS.
Smlouva prodloužena do roku 2017: Smlouva o hlavním sponzorství, trvající od MS IIHF 1993 v Německu, již byla prodloužena až do roku 2017.
Podpora ledního hokeje na všech úrovních Od počátku svého strategického angažmá v ledním hokeji před 20 lety podporuje ŠKODA hokejový sport intenzivně – s mezinárodní hokejovou federací IIHF spolupracuje český výrobce aut při mistrovstvích světa. ŠKODA podporuje také národní hokejové svazy a ligové soutěže.
Každoroční reklamní přínos při MS odpovídá více než 195.000 televizních spotů: Cíleným nasazením a průběžně optimalizovaným umístěním reklamních nosičů ŠKODA v zorném poli televizních kamer dosáhla ŠKODA při loňském MS IIHF průměrné viditelnosti v hodnotě 66,01 % celkového televizního vysílacího času. Ve špičce, kdy oba soupeřící týmy měly na dresesch a helmách reklamu ŠKODA, se tato hodnota dokonce vyšplhala na 78,76 %. Celková doba viditelnosti značky ŠKODA v přepočtu na celkový vysílací čas dosáhla hodnoty 1.628,5 hodin, což odpovídá celkovému času 195.400 TV spotů po 30 sekundách.
Vynikající pokrytí trhu sponzoringem: MS Důležitou strategickou úvahou je pro značku ŠKODA vynikající pokrytí evropských trhů prostřednictvím hokejových mistrovství světa IIHF. Přes 58 % celosvětových a téměř 85 % evropských prodejů značky ŠKODA je dosahováno v zemích, do kterých jdou přenosy z MS IIHF. 58 % evropských prodejů je přitom realizováno v zemích, kde televizní přenosy z MS mají největší sledovanost, včetně klíčových trhů automobilky ŠKODA v Rusku, České republice a Německu.
Inovativní přístup ke sponzoringu: Po celou dobu 20letého hlavního sponzorství realizovala ŠKODA nápady a know-how na inovativní reklamní aktivity a jejich neustálou optimalizaci, které se dnes na mnohých hokejových stadionech považují za platný standard. Výhradní reklama ve středním kruhu pro vhazování, realizovaná prostřednictvím textilních vložek pod ledem, používání velmi čisté osmózní vody pro ledovou plochu, nebo umístění automobilů přímo u ledové plochy, to vše jsou postupy, které byly poprvé použity v partnerství značky ŠKODA při mistrovstvích světa v ledním hokeji IIHF.
Oficiální flotila vozů ŠKODA při MS 125krát kolem země bez technické poruchy: 40 až 50 automobilů ŠKODA zajišťuje při každém mistrovství světa v ledním hokeji IIHF mobilitu činovníků a hostů. Celkem již oficiální vozy ŠKODA při MS za 20 let najely přes 5 milionů kilometrů, nebo jinak vyjádřeno, urazily vzdálenost rovnou 125násobnému objetí zeměkoule. Za celou tu dobu nemusela ani jedna z jízd být přerušena pro technickou poruchu automobilu ŠKODA.
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.