Pod kapotou Frontery se objevují dva nové motory: turbodiesel s přímým vstřikem o objemu 2,2 litru a výkonu 85 kW (115 k) a zážehový šestiválec do V o objemu 3,2 litru, který se chlubí mohutným výkonem 151 kW (205 k).
Turbodiesel 2.2 DTI 16V je mimořádně úsporný – při měření podle nových evropských norem spotřeboval v průměru o 16,5 % nafty méně, než jeho předchůdce. Tento motor, stejně jako zážehový čtyřválec 2.2 16V/100 kW (135 k), je vybavený dvojicí vyvažovacích hřídelí, což se odráží ve velmi hladkém, doslova sametovém chodu.
Frontera druhé generace se vyrábí ve dvou verzích, lišících se délkou rozvoru: Vedle klasické pětidveřové verze i kratší třídveřová Frontera Sport. Zákazníci mohou dále získat i velmi bohatě vybavené verze RS u třídveřové Frontery Sport a Limited v pětidveřovém provedení. Pro tyto luxusní verze, poháněné motory 3.2 V6 a 2.2 DTI 16V, jsou na přání k dispozici i samočinné čtyřstupňové převodovky. Technickou lahůdkou nové Frontery je systém „shift on the fly“, standardně dodávaný do všech verzí, který umožňuje řazení pohonu dvou či všech kol i za jízdy, a to až do rychlosti 100 km/h.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů