Eddie Jordan Racing, původní Jordanův tým založený v roce 1980, fungoval v garážích v průmyslové zóně okruhu v Silverstone, Northamptonshire a několik současných zaměstnanců Jordan Grand Prix pracovalo pro EJ už dlouho před závoděním v F1. Od roku 1991 sídli Jordan Grand Prix v nově postavené továrně, která leží přes cestu od okruhu Silverstone. Aerodynamický tunel, který pojme modely o velikosti 40 %, byl otevřen v červnu 1998 v pět mil vzdáleném Brackley. Tým se postupně rozrostl z původních 43 zaměstnanců na zhruba 200 lidí v roce 2003.
Eddie Jordan začínal v sedmdesátých letech jako skromný závodník středu startovního pole, během následujících dvaceti let se vypracoval v jednoho z největších obchodních hráčů formule 1. Eddie Jordan je jediným podnikatelem, který dokázal ve sportu, jemuž dominují akciové společnosti a automobilky, úspěšně vybudovat zajištěný tým F1 a zároveň zůstat jeho většinovým vlastníkem. Jeho charisma, energie a láska k životu udělala z jeho týmu, Jordan Grand Prix, jeden z nejoblíbenějších týmů formule 1.
Jordan spoléhá na finanční podporu sponzorů a navíc se může opřít o pomoc investiční banky Warburg Pincus. Jordan Grand Prix se stal prvním týmem formule 1, ve kterém zakoupila podíl finanční instituce, obchod byl oznámen v listopadu 1998.
Tým debutoval ve formuli 1 s vozem Jordan Ford 191 v GP USA 1991, v pozdějším průběhu sezony v jeho kokpitu absolvoval první start v F1 Michael Schumacher, bylo to v GP Belgie. V průběhu devadesátých let se tým průběžně zlepšoval a výsledkem bylo historické první a druhé místo v GP Belgie 1998, o které se postarali Damon Hill a Ralf Schumacher. V roce 1999 se tým dále zlepšil a Heinz-Harald Frentzen přidal další dvě vítězství (GP Francie a Itálie) a až do předposledního závodu byl ve hře o titul, nakonec skončil celkově třetí. Tým se vedle tří vítězství může pochlubit dalšími 14 umístěními na stupních vítězů, navíc se šestkrát kvalifikoval v první řadě. V letech 2001-2002 měl Jordan smlouvu na tovární motory Honda, ale i přes maximální úsilí obou stran se nenaplnila očekávání z let 1998-1999. V roce 2003 se tým vrací ke svému původnímu partnerovi v oblasti motorů, spojení s Ford Europe znamená návrat modrého oválu do formule 1. Na spolupráci se podílí Cosworth Racing.
Nové partnerství slavilo úspěch hned v úvodu sezóny, když Giancarlo Fisichella vyhrál Grand Prix Brazílie, pro italského jezdce to bylo první vítězství v F1, pro Jordan Grand Prix to byl čtvrtý triumf.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.