Češi si tak našli cestu k novému zástupci třídy Grand Turismo, který se v České republice prodává od loňského září.
„Už první prodeje naznačovaly úspěch modelu, ale skutečnost předčila naše očekávání,“ říká Anna Gruberová, PR manažerka Porsche Inter Auto. „Jen letos jsme vozů Panamera prodali o dvacet procent více, než jsme plánovali.“ Panamera je tak důkazem toho, že zájem o luxusní zboží výrazně nepodléhá hospodářským výkyvům a velmi dobře se tento model prodával i navzdory krizi.
Čtyřmístné Porsche Panamera se stalo jedním z nejvíce prodávaných sportovních vozů v České republice. Od zahájení prodeje v září loňského roku se pro něj rozhodlo již sto Čechů.
Jen za prvních osm měsíců letošního roku se prodalo na 70 těchto vozů. Česká republika je tak pro Porsche jedním z nejzajímavějších trhů střední a východní Evropy. Potvrdila se tak správná strategie automobilky Porsche, která přišla s velkým modelem třídy Grand Turismo. „Už po prvních měsících, kdy jsme Panameru v ČR prodávali, nám bylo jasné, že to je jednoznačný vítěz a lídr mezi našimi modely!“ uvedla Anna Gruberová.
Porsche Panamera se po modelu Cayenne stalo dalším velmi úspěšným modelem automobilky Porsche, která již není spojována pouze s klasickou 911. „Rozšiřuje nám tak obzory a zároveň nabízí oživení pro stávající klientelu, která třeba i touží po změně,“ dodala Gruberová, podle níž si čeští zákazníci dopřávají velmi dobře vybavené vozy, což se v sousedním Rakousku či Německu v takové míře neděje.
„Češi si kupují většinou modely se silnější motorizací nebo přímo nejsilnější model Turbo. Zároveň si neváhají připlatit za nadstandardní výbavu. Obecně jezdí v Česku velmi dobře vybavené vozy Porsche,“ uzavřela Gruberová.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií