Značka Peugeot se již rok věnuje projektu mezinárodního dosahu, jehož cílem je trvalé zlepšování kvality služeb.
V Evropě, Rusku, Turecku, Argentině, Brazílii a Číně prošlo 30 000 zaměstnanců školením se společným cílem: dostat se do konce roku 2012 mezi tři nejlepší značky z hlediska kvality služeb v oblasti prodeje nových vozů a kvality poprodejního servisu.
Dne 17. února 2011 Peugeot odměnil ty, kteří v rámci jeho prodejní sítě dosahují nejlepší kvality služeb.
Zlepšení kvality služeb, které je považováno za jednu z priorit Značky, stálo v pozadí ambiciózního projektu mobilizace prodejních sítí. 22 zemí zapojených do projektu „Podium“ má jediný cíl: dostat se v roce 2012 mezi první tři nejlepší značky z hlediska kvality služeb.
Tato akce, která byla v roce 2010 spuštěna v západní Evropě a následně v prodejních sítích zemí střední a východní Evropy, Ruska a Turecka, se týká celkem 19 zemí. V prvním pololetí letošního roku se zapojí Argentina, Brazílie a Čína.
Projekt Podium 2012 představoval 9 měsíců 103 dnů školení členů sítě ve všech zúčastněných zemích.
Na základě výsledků výzkumu spokojenosti s kvalitou, který byl proveden mezi zákazníky, se ukázalo, že úroveň celkové spokojenosti zákazníků Peugeot se v zemích, kde byl již program Podium 2012 spuštěn, zlepšila. Tyto výsledky ostatním zemím zapojujícím se do programu ukazují cestu.
Výsledkům dodávají na prestiži ceny Service Quality Awards, při jejichž slavnostním předávání se 17. února 2011 v Paříži v Carrousel du Louvre sešlo 1 300 účastníků ze všech kontinentů.
V České republice získal cenu Quality Awards koncesionář Auto Dakar. Cenu za koncesi převzal pan Radek Desenský.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas