Za prvních pět měsíců letošního roku český automobilový trh meziročně vzrostl o 22 %, značka Peugeot na tomto trhu registruje nárůst o více než 31 % a vrací se do první čtveřice nejprodávanějších značek.
„Prodeje značky Peugeot v České republice sice zatím nedosáhly „předcovidové“ úrovně, nicméně je zde patrné podstatné zlepšení oproti loňskému roku. I přes přetrvávající výrobní a doznívající prodejní omezení se našim prodejcům podařilo registrovat 1073 vozů, což je velký úspěch a současně slibný potenciál pro akci Peugeot Emotion Day, kterou jsme spustili 1. června,“ řekl Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
Na květnovém prodeji osobních vozů v Česku se Peugeot podílel čtyřmi procenty. S počtem 864 registrací obsadil 7. pozici v pořadí automobilek. Z hlediska produktového mixu přetrvává dominance modelu Peugeot 2008, který postoupil na 3. pozici ve svém segmentu a je v současnosti 14. nejprodávanějším vozem na našem trhu. Celkově za rok 2021 Peugeot registroval 3720 vozů a s podílem 4,12 % obsazuje 6. pozici.
Z hlediska kategorie LCV dosáhla značka Peugeot v květnu s 209 registrovanými vozy prvenství, stejně jako v předcházejícím měsíci. Za rok 2021 jí patří druhá příčka. K návratu na špici žebříčku má značce pomoci akce 7 dní Peugeot Professional, která odstartuje 14. června.
Celkově Peugeot v květnu dostáhl 1073 registrovaných vozů, tržního podílu 4,59 % na 5. místa v pořadí automobilek. Stabilně dobré prodejní výsledky v uplynulých obdobích však značku za prvních 5 měsíců roku 2021 posunují na čtvrtou pozici. S počtem 4634 vozů a tržním podílem 4,74 % vykazuje na trhu rostoucím o 22 % meziroční nárůst o 31,3 %.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas