Peugeot v ČR svým růstem předstihl automobilový trh

V únoru značka Peugeot v CR pokračovala v růstu.

Nejúspěšnější model Peugeot 2008:

1peu2008pocet800

Registrovala 920 osobních a lehkých užitkových vozů

– tedy o 36,5% více než v únoru 2015. Celkový nárůst prodejů značky Peugeot v ČR za první dva měsíce letošního roku činí 24,3%, což výrazně překračuje růst českého automobilového trhu.

Modely Peugeot 2008 a Boxer jsou na první pozici ve svých segmentech

Únor 2016 byl dalším prodejně úspěšným měsícem značky Peugeot v ČR. Bylo registrováno 920 vozů (750 osobních a 170 lehkých užitkových) a podíl na trhu dosáhl 4,45 %, což znamená 5. pozici v pořadí značek. Celkově Peugeot v ČR registroval za první dva měsíce letošního roku 1644 vozů, což je o 321 více než v loňském roce. Celkový nárůst činí 24,3%, přičemž automobilový trh v ČR za stejné období vzrostl o 14,1%.

Nejprodávanějším vozem Peugeot v ČR je letos model 2008

– kterého se od začátku roku prodalo 308 kusů. Ve svém segmentu malých SUV/CUV je s 23,2% na prvním místě. Oproti stejnému období loňskému roku si polepšil o 142 vozů.

Lehkým užitkovým vozům dominuje Peugeot Boxer

Ve svém segmentu je s počtem 281 vozů registrovaných v letošním roce a s podílem 27,2% na první pozici a zároveň je nejprodávanějším užitkovým vozem v ČR.

Prodeje následujících období podpoří produktové novinky, zejména nový Peugeot 2008 a Peugeot Traveller

– které byly 3.března představeny na autosalonu v Ženevě, a dále pak oblíbené a osvědčené výhody pro zákazníky jako jsou výkupní bonusy, financování Live! s bonusem 15 000 Kč a nově zaváděný věrnostní program, který odmění věrné zákazníky značky CCS kartou „Bonus+“ v hodnotě 5.000 Kč.

PEUGEOT

Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.

Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství Peugeotu 2008 DKR na Rallye Dakar.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

Poté, co značka Peugeot prodala v roce 2019 téměř 274 000 lehkých užitkových vozů a dosáhla tak rekordu, zintenzivňuje svoji ofenzívu v těchto segmentech a činí další krok k elektrifikaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V Argentině byla zahájena sériová výroba vozu nový Peugeot 208

V Argentině byla zahájena sériová...

První vůz vyráběný po dokončení velké přestavby továrny v El Palomar (Argentina). Tento výrobní závod se nyní řadí mezi nejvíce inovativní podniky skupiny PSA. První vůz postavený na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot slaví 210. narozeniny

Peugeot slaví 210. narozeniny

210 let odvahy, inovací a nadšení Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot v ČR přechází na WLTP

Peugeot v ČR přechází na WLTP

Definice protokolů NEDC a WLTP Protokoly NEDC a WLTP mají stejný cíl: měřit u nového vozidla regulované emise znečišťujících látek (CO / HC / NOx / částice), emise CO2 a spotřebu...