V únoru značka Peugeot v CR pokračovala v růstu.
Nejúspěšnější model Peugeot 2008:
Registrovala 920 osobních a lehkých užitkových vozů
– tedy o 36,5% více než v únoru 2015. Celkový nárůst prodejů značky Peugeot v ČR za první dva měsíce letošního roku činí 24,3%, což výrazně překračuje růst českého automobilového trhu.
Modely Peugeot 2008 a Boxer jsou na první pozici ve svých segmentech
Únor 2016 byl dalším prodejně úspěšným měsícem značky Peugeot v ČR. Bylo registrováno 920 vozů (750 osobních a 170 lehkých užitkových) a podíl na trhu dosáhl 4,45 %, což znamená 5. pozici v pořadí značek. Celkově Peugeot v ČR registroval za první dva měsíce letošního roku 1644 vozů, což je o 321 více než v loňském roce. Celkový nárůst činí 24,3%, přičemž automobilový trh v ČR za stejné období vzrostl o 14,1%.
Nejprodávanějším vozem Peugeot v ČR je letos model 2008
– kterého se od začátku roku prodalo 308 kusů. Ve svém segmentu malých SUV/CUV je s 23,2% na prvním místě. Oproti stejnému období loňskému roku si polepšil o 142 vozů.
Lehkým užitkovým vozům dominuje Peugeot Boxer
Ve svém segmentu je s počtem 281 vozů registrovaných v letošním roce a s podílem 27,2% na první pozici a zároveň je nejprodávanějším užitkovým vozem v ČR.
Prodeje následujících období podpoří produktové novinky, zejména nový Peugeot 2008 a Peugeot Traveller
– které byly 3.března představeny na autosalonu v Ženevě, a dále pak oblíbené a osvědčené výhody pro zákazníky jako jsou výkupní bonusy, financování Live! s bonusem 15 000 Kč a nově zaváděný věrnostní program, který odmění věrné zákazníky značky CCS kartou „Bonus+“ v hodnotě 5.000 Kč.
PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.
Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství Peugeotu 2008 DKR na Rallye Dakar.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.