V březnu značka Peugeot na klesajícím českém trhu opět rostla. Celkově za první čtvrtletí roku 2019 registrovala 3600 vozů a s tržním podílem 5,57 % obsadila pátou pozici v žebříčku automobilových značek.
Po celé první čtvrtletí letošního roku vykazovala značka Peugeot v České republice vynikající prodejní výsledky. Oproti loňskému roku, ve kterém se jí podařilo překonat se značným odskokem prodejní rekord, je pro ni letošek ještě úspěšnější. Nejen, že navýšila počet registrovaných vozů o 16,8 % (+519 kusů), ale navíc realizovala mimořádné tržní podíly: 5,81 % v lednu, 6,01 % v únoru a 4,96 % v březnu. Stala se tak jednou z nejvíce rostoucích značek na českém trhu.
Celkově za první čtvrtletí roku 2019 Peugeot registroval 2808 osobních a 792 lehkých užitkových vozů. Na trhu osobních vozů obsadil s 4,71 % pátou příčku. Loni mu přitom patřila až sedmá pozice s podílem nižším o více než jeden procentní bod (3,7 %). V kategorii lehkých užitkových vozů vede Peugeot i nadále pořadí automobilek se 792 registrovanými vozy a podílem na trhu 15,75 %. Nárůst oproti stejnému období loňského roku činí 11,9 %.
V březnu automobilový trh v ČR opět klesal a s ním i většina automobilek. Z prvních patnácti v žebříčku byl Peugeot jedinou rostoucí značkou. Registroval 943 osobních a 212 lehkých užitkových vozů. S celkovým počtem 1155 registrací dosáhl nárůstu o 1,8 %. Prodejní dynamiku značky Peugeot udržuje zejména úspěšná a osvědčená řada SUV, která si vydobyla renomé po celém světě. Stále více se také začínají prosazovat nejnovější přírůstky modelové řady Peugeot – fastback 508 a Rifter. Potenciál nabídky značky dále vzroste v červnu, kdy bude na český trh uvedena velmi očekávaná novinka Peugeot 508 SW.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií