Peugeot: organizační změny 2008

Jean-Philippe Collin, jenž od 1. ledna 2008 oficiálně zastává funkci generálního ředitele značky Peugeot, sestavil tým, se kterým bude usilovat o splnění stanovených cílů:

– vylepšit obchodní strukturu a zaměřit ji na realizaci prodeje, posílit aktivitu složek podporujících propagaci značky v jednotlivých zemích a zjednodušit hierarchickou strukturu a způsoby fungování

Provedené organizační změny souvisejí s cílem obnovit dynamiku obchodu v Evropě a rozšířit působnost značky v mezinárodním měřítku.

Značku Peugeot nyní tvoří šest obchodních a šest podpůrných jednotek, podřízených přímo generálnímu řediteli. Šest obchodních jednotek je tvořeno jednak pěti nejdůležitějšími evropskými trhy a jednak ředitelstvím, pod nímž jsou seskupeny další země, kde Peugeot působí.

Mezi pět prvních jednotek patří:

  • Peugeot Německo (Olivier Dardart)
  • Peugeot Španělsko (Rafaël Prieto)
  • Peugeot Francie (Christophe Bergerand)
  • Peugeot Velká Británie (Pierre Louis Colin)
  • Peugeot Itálie (Alain Martinez).

V čele ředitelství mezinárodního obchodu Peugeot je Bernd Schantz.

Šest podpůrných složek plní funkce komunikace, marketingu, kvality, řízení a programování, lidských zdrojů a automobilového sportu.

Ředitelství pro komunikaci a strategii značky (Christian Peugeot) se soustřeďuje na interní i externí komunikaci a na vymezení a řízení identity a hodnot značky.

Ředitelství marketingu a obchodní strategie Peugeot (Paul Sevin) zajišťuje funkce podpory prodeje pro celou značku, mezi něž patří marketing produktů a služeb, obchodní metody, vzdělávání zaměstnanců servisních sítí a reklama.

Ředitelství řízení kvality a spokojenosti zákazníků Peugeot (Jean Luc Martinet) odpovídá zejména za definování a podporu politiky řízení kvality, za řízení garanční politiky značky a řízení zákaznických středisek.

Ředitelství řízení a programování (Christian Carsalade), lidských zdrojů (Nathalie de Montgolfier) a ředitelství Peugeot Sport (Michel Barge) zůstávají beze změny.

Christian Delous, jenž v předešlé struktuře odpovídal za obchod v Evropě, odchází koncem února do důchodu.

Daniel Rollet, jenž stál v čele španělského Peugeotu, přebírá odpovědnost za jednu z velkých oblastí ředitelství mezinárodního obchodu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Z letošní Green Rally si Peugeot potřetí v řadě odvezl zlatý pohár

Z letošní Green Rally si Peugeot...

V rámci Barum Czech Rally Zlín se už šestým rokem odehrála doprovodná soutěž Green Rally pro vozy s elektrickým a hybridním pohonem. Tato ecoRally sice není zařazena do národního...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Stellantis představuje platformu STLA Medium

Skupina Stellantis představuje platformu...

Skupina Stellantis představila STLA Medium, globální platformu pro elektromobily disponující výjimečnými charakteristikami, kterými ve své kategorii jednoznačně vyniká. Jedná se například o...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Neodolatelný vzhled nového prcka

Nový Peugeot 208: Neodolatelný vzhled...

Peugeot 208, ikonický model řady Peugeot a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, nyní dostává nový rozměr. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 2008: Malé velké SUV s dojezdem až 406 km

Nový Peugeot 2008: Malé velké SUV s...

Peugeot 2008 je více než tři roky nejprodávanějším SUV segmentu B na evropském trhu. Nyní udělal další krok vpřed z hlediska designu, technologií a elektrifikace. Díky účinnosti nového...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...