Peugeot ve vedoucí pozicí v oblasti ochrany životního prostředí
Dnešek …
- Peugeot, vynálezce filtru pevných částic a leader na trhu: prodáno více než 2,1 miliónu vozidel HDi FAP;
- V nabídce pět sériových modelů « low emission » s nízkou úrovní emisí CO2: 207 « 99 g », 107 « 106 g », 308 Berline « 120 g », 407 «129 g » a 3008 « 130 g » ;
- 24 vozidel s emisemi nižšími než 130 g CO2/km.
… ale zítřek má jméno Hybrid4
- novátorská technologie hybrid-diesel, která vychází z uznávaného know-how značky v oblasti motorizací HDi a elektrických automobilů;
- paralelní architektura umožňující alternativní nebo simultánní činnost motoru HDi a elektromotoru pro optimální výkon podle použití v městském provozu či mimo město;
- razantní snížení spotřeby a emisí CO2 (-35%) při srovnatelných výkonech;
- režim « nulové emise » ve prospěch životního prostředí a tichosti chodu;
- navýšený výkon s potenciálem 200 k (147 kW);
- nové prvky: pohon všech čtyř kol a adaptabilita garantují uspokojivé technické a ekonomické řešení.
Tuto strategii ilustrují dva prototypy ve světové premiéře: 3008 HYbrid4, který předchází sériovému modelu (uvedení na trh na jaře 2011) a studie RCZ HYbrid4.
Peugeot a jeho atraktivní světové premiéry
5008: kompaktní MPV s novým profilem
nevšední pojetí vozu typu MPV: prostornost a modularita, které nic neubírají v oblasti potěšení z řízení;
3008, 5008: sebevědomá strategie značky s 90% pokrytím segmentu M1 oproti původním 75%.
RCZ: esence silných emocí
- dynamický a expresívní vnější styl;
- vnitřní prostor vozu evokující vytříbenosti a exkluzivitu;
- tři všestranně výkonné motorizace, z toho jedna nová 1.6 THP o výkonu 147 kW (200 k);
- dynamika přinášející potěšení z řízení na nejvyšší úrovni.
Peugeot a jeho nový přínos do automobilového světa
- Síla dlouholetých zkušeností značky v oblasti různých způsobů mobility, s prostředky disponujícími od 2 po 4 kola, značí, že značka Peugeot je hráčem globálního, ale i trvalého rozvoje.
- Peugeot mění dříve přijaté zákony a vyznačené hranice a přináší rozvoj mobility dnešní i budoucí. Ve Frankfurtu hodlá dokázat, že odpovědnost a kreativita nejsou zdaleka neslučitelné …
- U příležitosti nadcházejícího autosalonu ve Frankfurtu hodlá Peugeot znovu prokázat svůj záměr a svoji schopnost spojit automobilové emoce, efektivitu v oblasti ochrany životního prostředí a svoji vizi zítřejšího vývoje.
- Elegance, kreativita, technologické parametry, koncepční inovace: toto jsou společné znaky 32 sériových automobilů, koncepčních vozů a technologických demonstrátorů na výstavní ploše 2 900 m2.
PEUGEOT s vedoucí pozicí v oblasti ochrany životního prostředí
Toto velké podzimní automobilové setkání je pro Peugeot příležitostí, aby znovu potvrdil svoje odhodlání umístit snížení spotřeby a emisí CO2 do samotného centra své výrobní politiky: přinést atraktivní konkurencechopnou nabídkou šetrnou k životnímu prostředí a připravit budoucnost v podobě zlomové technologie.
Dnešek …
Peugeot, vynálezce filtru pevných částic a leader na trhu: od začátku desetiletí bylo tímto filtrem vybaveno více než 2,1 miliónu vozidel Peugeot HDI.
Peugeot dnes také figuruje mezi nejúspěšnějšími evropskými výrobci automobilů s nízkou spotřebou a emisemi CO2.
Tyto parametry ilustruje na frankfurtském stánku pět sériových modelů « low emission » : 207 « 99 g », 107 « 106 g », 308 Berline « 120 g », 407 « 129 g » a 3008 « 130 g ».
… ale zítřek má jméno Hybrid4
Vedle nabídky plně elektrického městského automobilu na konci roku 2010 a rozsáhlého zavedení systému STOP & START druhé generace v roce 2011 připravuje Peugeot budoucnost, která v horizontu dvou let bude schopna sloučit výrazný pokles spotřeby/emisí a radost z řízení.
Novátorská technologie hybrid-diesel nazvaná HYbrid4, která se logicky prosazuje v kontextu evropského automobilového trhu se silným podílem dieselových motorizací, vychází jednak z nejlepšího know-how Skupiny v oblasti motorizací HDI a elektromobilů, jednak z efektivity existujících prvků (manuální šestistupňová převodovka, STOP & START).
Tato technologie současně nabízí výběr paralelní architektury. Motor HDI i elektromotor fungují alternativně a zajištují optimální výkon podle kontextu využití – pro provoz ve městě či mimo ně. Jsou-li použity simultánně, oba motory přinášejí nárůst výkonu. Výsledkem společného působení obou motorů však může být i razantní snížení spotřeby a emisí CO2 o 35% při zachování srovnatelných výkonů.
Řešení použité u technologie HYbrid4, spočívající v originálním umístění elektromotoru v zadní části automobilu, přináší nové možnosti – pohon všech čtyř kol bez komplikovaného mechanického propojení – a zajišťuje technickou a ekonomickou reálnost provedení: garantuje adaptabilitu a příčné uložení díky chráněnému přednímu bloku, do kterého lze montovat různé spalovací motory.
A vzhledem k tomu, že pokrok si zaslouží být nazýván pokrokem pouze tehdy, může-li jej využívat velký počet lidí, hodlá Peugeot brzy vyvinout celou řadu automobilů HYbrid4, které svými výkony a jízdními vlastnostmi, efektivitou a intuitivností jejich pohonu poskytnou radost z řízení spojenou s výjimečnými ekologickými parametry.
Tuto strategii ilustrují dva prototypy, které budou ve světové premiéře představeny na stánku Peugeot ve Frankfurtu: 3008 HYbrid4, který je předzvěstí sériového modelu připravovaného na jaro 2011, zatímco studií RCZ HYbrid4 Peugeot nabízí syntézu výkonu a respektu k životnímu prostředí.
Peugeot a jeho atraktivní světové premiéry
5008: kompaktní MPV s novým profilem
Očekávání trhu se neustále vyvíjí a je tomu tak i v široké kategorii kompaktních prostorných vozů, opravdového srdce evropského trhu, na kterém představují celou třetinu. Již několik let jsme svědky vzniku nových verzí karoserie a nových konceptů se zaměřením na prostor a praktičnost.
Tváří v tvář tomuto vývoji musí konstruktéři co nejlépe odpovídat na nová očekávání, ale také a především přicházet s novými návrhy.
Značka Peugeot to potvrzuje i v roce 2009 – v roce vyznačujícím se hojným počtem nových modelů. Po novince 3008 – crossoveru s výraznou osobností, který dobývá nová automobilová území a s úspěchem překonává stanovené prodejní cíle, přichází model 5008, který čeká ve Frankfurtu světová premiéra.
S modelem 5008 značka Peugeot uvádí průkopnickou inerpretaci vozu, jenž optimálně slaďuje vše, co zákazníci segmentu MPV od této kategorie očekávají.
První kompaktní MPV značky Peugeot se svými zaoblenými a aerodynamickými tvary nabízí prostorný intériér, příkladnou obyvatelnost, vynikající modularitu a užitný prostor i jízdní vlastnosti na nejvyšší úrovni.
5008 – to jsou také pokrokové technologie ve službách bezpečnosti (Head Up displej, Distance Alert, inteligentní protiprokluzový systém ….), které nic neubírají na pohodlí pěti nebo sedmi potenciálních cestujících, kompletní řada motorizací šetrných k životnímu prostředí, stejně jako poslední generace asistenčních systémů.
Peugeot ve Frankfurtu také představuje model 5008 vybavený přístupem Wi-fi. Skříňka, která je instalována v automobilu, umožňuje po zasunutí SIM karty zákazníka používat internetové připojení. Tato možnost potěší nejen profesionály, kteří budou moci přeměnit svůj automobil v pojízdnou kancelář, nebo pasažéry hledající praktické informace, ale i děti toužící zpříjemnit si cestu hraním on-line her.
3008, 5008: dvě nabídky jasně figurující ve strategii úspěchu, která značce Peugeot umožní disponovat v segmentu M1 nebývalou šíří nabídky a pokrýt tak 90 % segmentu oproti dřívějším 75 %.
3008, 5008: dva odlišné automobily, určené pro odlišnou klientelu mající však společné ambiciózní technologie, vynikající kvalitu a bezchybné dynamické vlastnosti.
RCZ: esence silných emocí …
Na letošním frankfurtském autoslonu představí Peugeot ve světové premiéře dynamické coupé 2+2 s názvem RCZ. Jeho uvedení na trh je plánováno na jaro 2010. Předchůdce tohoto výjimečného vozu – prototyp 308 RCZ – zažil svoje představení veřejnosti také ve Frankfurtu. Stalo se to před pouhými dvěma lety.
Myšlenka vyvinout z konceptu sériový vůz vznikla záhy, ale přechod od snu ke skutečnosti a k dosažení úrovně, která se od RCZ očekává, byl plný výzev …
- výzva zachovat stylistický duch konceptu a sladit specifika spojená se sériovou výrobou;
- výzva vývoje v mimořádně krátké lhůtě;
- výzva velmi ambiciózních cílů z hlediska jízdních vlastností a kvality provedení a snaha vtisknout vozu výraznou identitu exkluzívního vozu, který je určen náročné klientele a příznivcům silných automobilových emocí.
- RCZ – to je především dynamický a elegantního styl, s harmonickou vyvážeností, s dvojtým zaoblením střechy přispívajícím spolu s rozměry vozu a zadním mobilním křídlem k optimální dynamice:
- vnitřní prostor, kde vše vyvolává pocit vytříbenosti nezapomínající však na praktičnost;
- tři všestranně výkonné a ekologicky účinné motorizace včetně nového motoru 1.6 THP o výkonu 147 kW (200 k);
- dynamika RCZ, která přináší požitek z řízení na nejvyšší úrovni.
Peugeot a jeho nový přínos do automobilového světa
- Peugeot při velkých automobilových setkáních rád překvapuje, vyvolává emoce a přináší vize budoucnosti bohaté na potenciální řešení v mnoha různých oblastech…
- Řada z inovativní představ jsou dováděny do konce – jak to dokazuje RCZ.
- A letošní stánek Peugeot na Autosalonu Frankfurt 2009 nebude výjimkou!
- Síla dlouholetých zkušeností značky v oblasti různých způsobů mobility, s prostředky disponujícími od 2 po 4 kola, značí, že značka Peugeot je hráčem globálního, ale i trvalého rozvoje.
Peugeot hodlá takto prokázat, že kreativita a odpovědnosti nejsou zdaleka neslučitelné, ale naopak umožňují měnit dříve přijaté zákony a vyznačené hranice.
Hodlá také promýšlet a měnit dnešní i budoucí vývoj, jednoduše znovu objevit automobil. A to ve všech jeho dimenzích !
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií