„Generace 8“ a hybridizace
Peugeot disponuje díky modelu 308, který se dostal na čínský trh v říjnu 2011, 408, který je na trhu od ledna 2010, a 508 uvedenému na trh v červenci 2011, nejmodernější a nejbohatší řadou, která kdy byla v Číně na trhu k dispozici. Nabídka vozů tak vytváří pevný základ pro expanzi Peugeotu na čínský trh. Nabídku doplňují i importované vozy jako je crossover 3008 a kupé RCZ.
Nové SUV 4008 se ve světové premiéře představilo na ženevském autosalonu a nyní zažívá svou čínskou premiéru. Jde o důležitý doplněk modelové řady, který si na rychle rostoucím čínském trhu SUV najde své místo.
Všechny tyto vozy vystavené v rámci expozice „generace 8“, což je číslo, které v Číně nosí štěstí, dnes patří mezi nejdůležitější součásti nabídky značky Peugeot. Přispívají k trvalému rozvoji prodejní sítě, kterou v době zahájení autosalonu tvoří již 288 koncesionářů 4S/ a téměř 700 zástupců pokrývajících celé území Číny.
Značka Peugeot
– která je z hlediska dieselových hybridů lídrem evropského trhu, vystavuje v Pekingu zcela nový Peugeot 3008 HYbrid4 THP (s benzinovým motorem) a model 508 RXH. Peugeot tak názorně dokazuje, že se převodové ústrojí HYbrid4 uplatní jak s dieselovými, tak s benzinovými motory.
Řada Roland Garros: export vítězného partnerství do Pekingu
Tenis je spojený s vlastnostmi jako dynamika a elegance, a tím se na začátku 70. let stal pro značku Peugeot přirozeným výrazovým prostředkem. Peugeot je již více než čtvrt století partnerem turnaje French Open na stadionu Roland Garros a nyní hodnoty tohoto prestižního partnerství exportuje do Číny.
Rok po prvním vítězství čínské tenistky v Roland Garros představuje toto partnerství výbornou příležitost pro budování image značky Peugeot v Číně. Partnerství s turnajem ztělesňuje hodnoty značky, zájem o sport, půvab a emoce.
Peugeot 308 a vozy 408 a 508 se tak v části expozice pojmenované Roland Garros nabízejí v barvách připomínajícím tuto slavnou soutěž.
Urban Crossover Concept se na pekingském autosalonu představí ve světové premiéře
Elegantní a odvážný, kultivovaný a charismatický, sportovní a svůdný koncepční vůz Urban Crossover Concept ukazuje, jak Peugeot vidí budoucí kompaktní crossover – jako moderní a dynamický vůz.
Rodí se nová generace obyvatel měst, kteří své město milují, žijí v něm, vytvářejí ho, ale také často vyjíždějí za jeho hranice. Mezinárodní týmy designérských ateliérů Style Peugeot v Paříži, Šanghaji a Sao Paulu pro ně a s nimi vytvořili nový typ vozu, Urban Crossover Concept. Je městský svými malými rozměry (délka 414 cm a šířka 174 cm), dobrodružný svým atletickým a elegantním stylem, který mu dodává osobitost. Současně jde o vůz typu crossover, jeho tvar v sobě snoubí eleganci sedanu s charakterem SUV, s multifunkčností a prostorností v tomto segmentu nebývalou.
Koncepční vůz Urban Crossover Concept se francouzskému publiku představí na letošním říjnovém pařížském autosalonu.
Pozitivní obchodní dynamika, která musí ještě zesílit
Pekingský autosalon se koná v době, kdy je obchodní dynamika značky v Číně velmi silná. Během prvního čtvrtletí 2012 prodala společnost Dong Feng Peugeot 54 587 vozů, což představuje růst o 28% oproti prvnímu čtvrtletí 2011, přičemž globální trh byl v posuzovaném období stabilní.
Peugeot
Značka Peugeot, která je s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti.
V roce 2011 Peugeot prodal po celém světě 2 114 000 vozů, urychlil své zastoupení na velkých rostoucích světových trzích a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Značka posiluje své závazky v oblasti ochrany životního prostředí, stále více využívá mikrohybridní dieselovou technologii e-HDi a v roce 2012 uvádí na trh tři modely s plně hybridním dieselovým pohonem HYbrid4.
Peugeot je jedinou automobilovou značkou, která poskytuje komplexní nabídku prostředků globální mobility čítající osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a servisní a doplňkové služby včetně programu mobility Mu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”