Peugeot Emotion Day 2014 odstartuje ve čtvrtek 1. května v Praze a v následujících dvou měsících navštíví dalších 31 českých a moravských měst

Ve všech městech čeká návštěvníky

– k testování 13 nejatraktivnějších modelů značky Peugeot a možnost využít akční nabídky na nákup vozů Peugeot za výhodné ceny a další speciální akční nabídky a výhody pro zájemce o vozy značky.

Pro všechny, dospělé i děti, je připraven zajímavý doprovodný program, soutěže a další.

Projekt typu „Road Show“ rozjíždí značka Peugeot v ČR už pošesté

Letos je hlavní hvězdou Auto roku 2014 – nový Peugeot 308. Návštěvníci si budou moci vyzkoušet vozy 308 hatchback vybavené novým tříválcovým benzínovým motorem PureTech 1.2 e-THP o výkonu 130 k. Tento agregát rozšířil nabídku motorizací od března letošního roku a 308 je tak prvním a dosud jediným modelem řady Peugeot, který tento motor nabízí. V předpremiéře bude odhalena i verze nového Peugeotu 308 SW.

Testovací flotila zahrnuje

– celou řadu dalších atraktivních vozů výhradně v nejvyšších úrovních výbavy, jedná se například o modely Peugeot 508 sedan i SW, crossover 3008, 308 CC, Expert Tepee aj. O ty nejintenzivnější zážitky z jízdy se postarají sportovní vozy Peugeot RCZ R a 208 GTi.

Hlavním bodem letošního doprovodného programu bude Taneční akademie pro děti.

Ta bude probíhat ve třech městech – v Praze, Brně a Ostravě, celkem 9 dnů. Zatímco dospělí budou zkoušet vozy Peugeot, děti mohou tančit pod vedením hvězd Stardance Honzy Ondera, Lucie Hunčarové a Alice Stodůlkové. Návštěvníci Peugeot Emotion Day se mohou také zapojit do soutěže o zajímavé ceny jako např. letenka do Paříže, fotoaparát, sada pneumatik atd.

Peugeot Emotion Day 2014

– odstartuje ve čtvrtek 1. května 2014 v Praze. V následujících dnech navštíví dalších 30 českých a moravských měst a po dvou měsících putování dorazí opět do Prahy, kde bude mít 29. června 2014 poslední testovací stanoviště v Praze na Zličíně. Letošní akce Peugeot Emotion Day bude slavnostně zakončena koncertem skupiny Hamleti.

Více na www.peugeotemotionday.cz.

O značce Peugeot

Značka Peugeot působí ve 160 zemích světa. Její produkty nabízí koncesionářská síť čítající na 10 000 prodejních míst. V roce 2013 PEUGEOT prodal po celém světě 1 553 000 vozů, urychlil své zastoupení na velkých rostoucích světových trzích a pokračoval v posunu směrem k luxusnějším kategoriím výrobků. Vysoká úroveň kvality výrobků i služeb, elegance designu, péče o detail a jedinečný zážitek z řízení přispívají k emocím, které vzbuzuje každý vůz Peugeot.

Společnost Peugeot Česká Republika

působí jakožto české zastoupení značky Peugeot od prosince roku 1996. Prostřednictvím rozsáhlé koncesionářské sítě zajišťuje komplexní nabídku kvalitních výrobků a služeb.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Anex s.r.o.
Žerotínova 378, 405 02 - Děčín III
412 558 098
seat@autoanex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První továrna na světě sériově vyrábějící užitkové vozy poháněné vodíkem, elektřinou i fosilními palivy

První továrna na světě sériově...

Skupina Stellantis cílí na to, stát se prvním producentem sériově vyráběných užitkových vozidel na vodíkový pohon. Proto se v továrně ve francouzském Hordainu rozjede velkosériová výroba...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 100% elektrická řada LCV má značce Peugeot zajistit vedoucí pozici na trhu

100% elektrická řada LCV má značce...

Elektrická revoluce zacílená na firemní zákazníky je v plném proudu. Značka Peugeot nyní nabízí řadu 100% elektrických užitkových vozů. Menší i větší elektrické dodávky Peugeot si...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered

Novak Djoković hlavním protagonistou...

Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered Tenisový šampion Novak Djoković – světová jednička v žebříčku ATP, vítěz French Open 2016 a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

NOVÝ PEUGEOT e-BOXER

Poté, co značka Peugeot prodala v roce 2019 téměř 274 000 lehkých užitkových vozů a dosáhla tak rekordu, zintenzivňuje svoji ofenzívu v těchto segmentech a činí další krok k elektrifikaci...