Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce

Testovaný model kombi měl motor 1,6HDi a bohatou výbavu již v základní ceně.

Peugeot 207 SW má elegantní design s přátelským výrazem, který však zdůrazňuje jeho dynamiku a sportovní charakter.

Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce

Naftový motor testovaného modelu 1,6HDi o výkonu 66 kW (90 k) při 4000 ot/min a dosahovaném nejvyšším točivém momentu 215 Nm při 1750 ot/min plně dostačoval ke sportovní jízdě a umožňoval mně dosahování vyšších cestovních průměrných rychlostí jistě i díky vhodně odstupňované pětistupňové manuální převodovce. Motor ochotně bez prodlevy zrychloval, což mně umožňovalo bezproblémové předjíždění na krátkých vzdálenostech. Kombinovanou spotřebu jsem vykázala během testu 4,5 l na 100 km, což odpovídá spotřebě udávané výrobcem. Maximální rychlost udává výrobce 182 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,8 sekund.

Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce

K velmi dobrým jízdním vlastnostem významně přispívá konstrukčně propracovaný podvozek s účinným elektrickým posilovačem řízení a vybavením systémem ABS s elektronickým rozdělováním brzdných sil, podporou brzdění v kritických situacích a samočinnou aktivací výstražných světel. Příjemnou jízdu v interiéru vozu ovlivňuje účinné odhlučnění motoru i podvozku, pohodlná přední sedadla s dobrým bočním držením i výškově nastavitelné sedadlo řidiče a palubní deska s vhodně, podle všech ergonomických zásad umístěnými ovládači i sdělovači, které jsou dobře čitelné ve dne i v noci.

Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce
Peugeot 207 SW Trendy Outdoor v testu redakce

K pohodlnému vedení vozu přispívá jeho bohaté vybavení, které obsahuje mimo jiné: přední sedadla i výškově nastavitelná, denní světla, přední mlhové světlomety, palubní počítač, výškově a osově nastavitelný volant, elektrické ovládání předních oken, elektricky ovládaná vnější zpětná vyhřívaná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, automatické zamykání dveří při jízdě, signalizaci otevřených dveří, tónovaná skla a rádio s CD přehrávačem + MP3 přehrávačem s ovládáním na volantu. Za zmínku stojí vybavení hliníkovými 16ti palcovými koly, podélnými střešními nosiči a designem Outdoor, který obsahuje boční lišty v barvě karoserie a ochranný kryt pod motorem. (Metalický lak je za příplatek 10 000 Kč.

Pocit bezpečí ve voze pak zajišťují čelní airbagy řidiče i spolujezdce a boční airbagy. A jistě i vědomí, že výsledky organizace Euro NCAP v nárazových testech udělila Peugeotu 207 5 hvězdiček za ochranu posádky při čelním a bočním nárazu, 4 hvězdičky za ochranu dětské posádky a 3 hvězdičky za ochranu chodců.

Celková délka vozu je 415 cm, šířka 175 cm (bez zrcátek) a výška 155 cm. Rozvor 254 cm.

Zavazadlový prostor modelu SW má objem 428 litrů, po sklopení zadních sedadel 1 433 l.

Cena testovaného pětidveřového Peugeota 207 SW ve stupni výbavy Trend Outdoor s motorem 1,6HDi o výkonu 90 k je 473 900 Kč.

Pro informaci uvádím:

Peugeot 207 SW je v nabídce ve čtyřech úrovních výbavy: Urban, Trendy, Trendy Outdoor a Premium.

Současná nabídka motorů: 3 benzinové 1.4 8V (54 kW-75k), 1.4 16V VTi (70 kW-95k), 1.6 16V VTi (88 kW-120k) a 2 naftové motory 1.6 HDI (66 kW-90k), 1.6 HDI (80 kW-110k).

Na přání je možno objednat systém kontroly stability ESP s funkcí ASR, omezovač a regulátor rychlosti, osvěžovač vzduchu, vyhřívání předních sedadel+ostřikovač světlometů, hands free sadu Bluetooth, automatickou dvouzónovou klimatizaci a další prvky výbavy podle požadavku zájemce.

Ceny Peugeotu 207 SW jsou podle verze, zvoleného motoru a stupně výbavy od 329 900 do 545 900 Kč.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Olomouc se chystá na druhou soutěž šampionátu v ecorally

Olomouc se chystá na druhou soutěž...

Letošní Mistrovství ČR v ecoRally pokračuje druhou soutěží. Po úvodním podniku v Českém Krumlově přichází druhé kolo, a to se odehraje o nadcházejícím víkendu v podhůří Jeseníků....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro cestování první třídou

NOVÝ PEUGEOT 5008: Sedmimístné SUV pro...

Už za pár měsíců dorazí na evropské trhy jako postrach konkurence. Jako inovativní záležitost nastavující v segmentu C-SUV tak trochu nová měřítka. Nový Peugeot E-5008 se stane jediným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má českou cenu

Nový Peugeot 3008 SUV fastback už má...

Už příští rok bude mít Peugeot nejširší nabídku elektromobilů ze všech evropských mainstreamových výrobců automobilů. Velký krok k této metě udělal tím, když nahradil svůj bestseller...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou inteligenci ChatGPT

Peugeot i-Cockpit vyfasuje umělou...

Peugeot je jedním z prvních výrobců automobilů, který poskytl svým zákazníkům umělou inteligenci ChatGPT . Tento chatbot je začleněný do systému i-Cockpit® a aktivuje se zde prostřednictvím...